Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] cello fietskoffer te koop - Forum Wereldfietser

[TKA] cello fietskoffer te koop

Hallo allemaal,
Daar mijn vriendin niet zo van fietsreizen houdt zoals ik dat doe en wij nu in blijde verwachting zijn, zal ik voorlopig niet met mijn bob en cello koffer op pad gaan. Hierom heb ik besloten beide te verkopen om er een ander blij mee te maken.
De bob is al wel een paar jaar oud maar nog in goede staat. Ook de tas is nog zeer goed en geheel waterdicht. Er zit een nieuwe vork op de bob zodat ook fietsers met 28 inch van de bob gebruik kunnen maken. Ik vraag 175 euro voor de bob met tas.
De cello heb ik vorig jaar op de fietsvakantiebeurs gekocht, rechtstreeks van de uitvinder. Ik heb deze slechts een maal gebruikt. Zitten uiteraard wel wat gebruikssporen op maar verder is deze in uitstekende staat. Ik dacht aan 175 euro
Vriendelijke groeten, Peter-Paul

DE BOB YAK IS REEDS VERKOCHT!!

Hoi,

Ik wil de Bob graag overnemen. Ik heb gemaild en een PB gestuurd. Graag een reactie.

uuh sorry hoor maar uuh wat is een cello koffer? :oops:

Ja euhm mij werden er een goede week geleden ook foto's beloofd.. Nog steeds niet gezien?
Hoi,
Sorry Lanseloet, ik dacht dat je alleen geinteresseerd was in de bob aanhanger. Vandaar dat ik geen foto's van de cello fietskoffer heb gestuurd.
Hier in ieder geval een korte uitleg.
De fietskoffer is bedoeld samen met de bob. De aanhanger fungeerd als frame voor de koffer. Op de aanhanger komen twee steuntjes en hierop komt de fiets te staan. Aan de zijkanten van de aanhanger komen opvouwbare zijpanelen. Deze kan je dus laten zitten als je gaat fietsen. Om het geheel te transporteren voor de reis zitten er kleine wieltjes onder en om de zijpanelen bij elkaar te houden komt er een soort hoes overheen welke je kan fixeren. Volgens mij staat op de site van de bob trailers ook wel een foto of de werking van de koffer. Ik zal even kijken of ik foto's heb (moet ik even graven in mijn pc geheugen). Kijk ook maar eens op de site van de koffer www.wandertec.com