Additionally, paste this code immediately after the opening tag: nieuw 26 inch alu fiets frame - Forum Wereldfietser

nieuw 26 inch alu fiets frame

hallo,

IK heb een vraag. IK weet dat de firma Snel per 01-01-2007 een 26 inch alu frame verkoopt. Zijn er misschien mensen die hier ervaring mee hebben.

Mario
mario schreef:hallo,

IK heb een vraag. IK weet dat de firma Snel per 01-01-2007 een 26 inch alu frame verkoopt. Zijn er misschien mensen die hier ervaring mee hebben.

Mario
Wat denk je zelf? Als het pas per 1-1 aanbieden denk ik dat het realistisch is om niet te gaan verwachten dat er nu (behalve door een eventuele testrijder) al, uitgebreide ervaring met dat frame is opgedaan, door een koper. Over andere allu frame's is hier wel het een en ander te vinden.

Ik had dat frame gekocht begin februari, hij rijdt lekker, maar hij is gebroken toen mijn fietsenmaker een band verwisselde. De achterbrug knapte.

titus schreef:Ik had dat frame gekocht begin februari, hij rijdt lekker, maar hij is gebroken toen mijn fietsenmaker een band verwisselde. De achterbrug knapte.
Je zou bijna zeggen dat je geen vorkuitzetter moet gebruiken bij een aluminium frame..... :shock: :?:
Maar in dat geval heb ik dan ook wel redenen om te twijfelen aan je verhaal Titus!
Leon

@Titus
Snel weer een nieuwe kopen. :wink:

ik heb nu een santos travelmaster 2.6 alu aangeschaft, no problemo. Ik kan wel fotos posten van het geknapte frame als ik tijd heb... voor diegenen die het niet mochten geloven.

titus schreef:ik heb nu een santos travelmaster 2.6 alu aangeschaft, no problemo. Ik kan wel fotos posten van het geknapte frame als ik tijd heb... voor diegenen die het niet mochten geloven.
Lijkt me wel interessant. Waarom zou een vrijwel nieuw frame breken tijdens het bandenwisselen????
Leon

constructie fout... productie fout... verkeerde verwisseltechniek... verzin het maar :P de mogenlijk heden zijn er altijd wel als je ze wil vinden

Wat ik niet snap is dat je dan gelijk een nieuw frame koopt. Ben je dan niet terug gegaan naar snel. Snel is toch wel een goede zaak met veel ervaring, die zullen om hun naam hoog te houden niet zo maar iets slechts verkopen. IK sprak laatst een van die monteurs op de fiets beurs en die vertelde mij dat het alu 7005 frames zijn. Dus van de zelfde kwaliteit als Koga.

Mario

Snel geeft dus ook gewoon - tien jaar - garantie op hun frames. Je bent dus wel gek als je er niet mee teruggaat en ergens anders een nieuwe koopt. Raar verhaal. Kom maar op met die foto's.