Dankje! kwam de eerste fout al tegen in de achterderailleur - wieltjes zaten verwisseld
Nou die doen het prima die SPD pedalen
Nee geen sensuur, is bij picresize gebeurd denk ik, het viel me gister ook ineens op, zal hem nog eens erdoor halen...
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ben benieuwd. Heb nog een groot frame hangen met spatbordoogjes waar ik wat mee moet. Kan wel wat inspiratie gebruiken.
Goed he! Paste ook al zo mooi in m'n Kona frame. Maar ja, die is nu verkocht.
Deze is het:
Nou die van mij gaat ook alleen maar hangen want er kwam meer roest uit de buizen dan me lief is...
supercool ding!Jurr schreef: ↑di 07 jul, 2020 11:12Was eigenlijk de bedoeling een tijdje langer bij 26 inch te blijven tot de komst van een maatframe. Maar ja, toen kwam dit frameset op marktplaats en kon ik het toch niet laten....
Deze is het:
https://www.genesisbikes.co.uk/bike/longitude-fs
Ha, dankje!
26x4.0 kwijt willen kunnen (En 27.5x3.0 en 29x2.6, al zijn die een stuk minder uitdagend in de framebouw hoek...) met een 73mm bottom bracket en 135mm achter spacing, 140mm verende vork, schijven formaatje pizza, S&S couplers... Onder andereGrandonneur schreef: ↑di 07 jul, 2020 15:11
Ben benieuwd wat tegenwoordig het argument is voor een maatframe. Héél specifieke wensen, héél gevoelig voor een centimetertje reach meer of minder, of omdat het kan?
Ja, ik rij met zo'n Duitse klomp gewicht in het achterwiel. En die A12 versie vind ik maar niks. 135mm QR en sliding dropouts dus maar. Kunnen die dropouts altijd nog naar Boost spacing.