Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wat bedoel je met lbs?Haike schreef:Ik koop ze gewoon bij de lbs is sneller en je kunt reclameren als er iets is met de band. Vaak is het op internet helemaal niet zoveel goedloper, en indien wel heb je weer verzend kosten die het verschil teniet doen. En de grens zit bij mij niet om de hoek :)
Local bike shopRalph schreef:Wat bedoel je met lbs?Haike schreef:Ik koop ze gewoon bij de lbs is sneller en je kunt reclameren als er iets is met de band. Vaak is het op internet helemaal niet zoveel goedloper, en indien wel heb je weer verzend kosten die het verschil teniet doen. En de grens zit bij mij niet om de hoek
Willem,Willem Jongman schreef:Toch ben ik nog steeds nieuwsgierig naar die rolweerstand. Beter dan de XR is makkelijk. Op de Schwalbe site staat dat deze band sneller is dan een gewone Marathon, en dat is mooi. "Snelheid" is bij Schwalbe echter afhankelijk van twee zaken: gewicht en rolweerstand. Is de supreme alleen "sneller" vanwege een lager gewicht (inderdaad fijn), of ook door een lage rolweerstand?
Wim
Die toptouring wordt volgens mij niet meer gemaakt, en is de Sportcontact daar min of meer de opvolger van. Wij leggen die banden om de fietsen van de coureurs en die gaan er niet naar 1000 km weer af. Ik heb zelf geen ervaring met die Supreme van Schwalbe, maar wat ik ervan gezien heb gaf me onmiddellijk te denken, namelijk dat die moet gaan concurreren met de Sportcontact van Conti, qua uiterlijk zijn ze ook enigszins vergelijkbaar. Kan me voorstellen dat het inderdaad een aardig alternatief is.nikopaul schreef:Mijn Conti TT2000's zijn aan vervanging toe. Nooit lek geweest.
Ik wil graag iets dergelijks.
Hoe verhouden de Supremes zich tot de TT2000's qua snelheid?
Op mijn SS stadsracer zitten Marathon Racers. Die zijn me te snel lek.
Daarvoor had ik er Conti Sportcontacts op. Nooit lek maar de vellen hingen er na 1000km bij. Gaf geen vertrouwen.
Zijn de Supremes ook een alternatief voor de TT2000's?
niko
Dat kan Eric vast wel,... maare moet dat dan niet in een ander draadje? want deze gaat over bandenSpironski schreef:Maar mij is nog altijd niet duidelijk waarin het frame van de Signature verschilt van het frame van de "gewone" Worldtraveller. Ìs daar überhaupt wel verschil in? Is de Signature niet gewoon een Worldtraveller die je naar keus kan opbouwen?
Kan je daar wat over vertellen Eric?
Ja, dat wil ik ook graag weten. Is er al iemand met ervaring? Kunnen we trouwens de info van de Swalbesite vertrouwen qua rolweerstand?It takes two to tandem schreef:Iemand die me kan vertellen of er een (waarneembaar, significant) verschil in snelheid tussen de racer en de supreme is?