Hoi All,
Ik lees nog wel degelijk mee, maar zoals hierboven aangegeven - DIE HARD TRAINEN!
Nee, oké, dat valt nog mee! Ik fiets nu elke dag een beetje en het voetbal is ook weer begonnen.
Ik lees dat veel mensen behoorlijke tochten hebben gemaakt en dat het (goed getraind) mogelijk is. Maar ook dat veel mensen het afraden of aangeven dat extra dagen geen overbodige luxe is!
Ik verwacht begin juli te vertrekken en dan het minimale mee te nemen, lees: geen kampeer spullen.
Elke dag op zoek naar een B&B! En hopen dat men daar voor open staat. En als het niet anders kan maar ergens op een bankje gaan liggen? Het is zoals het is op dat moment.
Zoals ook eerder aangegeven wil ik gewoon kijken hoe ver ik ga komen.
Ja, ik verwacht Milaan te halen (puur omdat ik het enorm onderschat en eigenwijs ben!) en anders ga ik kijken waar het schip strand om vervolgens de reis aan te passen.
Het idee om van Milaan naar Nederland te fietsen trekt mij toch minder. Ik begrijp dat je minder gezeik hebt met dozen etc.., maar (ikzelf dan) wil liever naar de zon en vakantie bestemming toe fietsen, dan er juist vandaan.
Wat betreft de huidige crisis in de wereld. Daar kom je nu gewoonweg niet omheen. Ik gebruik onderweg m'n gezonde verstand en ga er vanuit dat de vliegtuigen begin juli vliegen (check ik uiteraard wel, want anders is het sowieso onmogelijk). Jezelf inpakken met mondkapjes en de handjes goed ontsmetten bij het betreden van het vliegtuig. Meer kun je denk ik niet doen.
Uiteraard zal ik een kleine aftermovie maken (althans, dat lijkt me leuk) of jullie in ieder geval laten weten hoe de reis was.
Groet,
Sensei!