Ik vind het niet duidelijk.BertKremer schreef: ↑zo 19 apr, 2020 20:28Het staat natuurlijk ook op de web-site van de Veiligheidsregio Zuid Limburg
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik vind het niet duidelijk.BertKremer schreef: ↑zo 19 apr, 2020 20:28Het staat natuurlijk ook op de web-site van de Veiligheidsregio Zuid Limburg
Idd, hoeveel mensen (vooral niet die uit Z-Limburg) lezen de genoemde bronnen?Leon schreef: ↑zo 19 apr, 2020 20:32Ik vind het niet duidelijk.BertKremer schreef: ↑zo 19 apr, 2020 20:28Het staat natuurlijk ook op de web-site van de Veiligheidsregio Zuid Limburg
Als toerist kijk je naar de website van de VVV Zuid-Limburg. Daar staat helemaal niks op van een verbod te komen. Sterker: alle webpagina's die roepen dat hetbhier geweldig fietsen is staan er gewoon nog op.Fedor schreef: ↑zo 19 apr, 2020 20:41Idd, hoeveel mensen (vooral niet die uit Z-Limburg) lezen de genoemde bronnen?Leon schreef: ↑zo 19 apr, 2020 20:32Ik vind het niet duidelijk.BertKremer schreef: ↑zo 19 apr, 2020 20:28Het staat natuurlijk ook op de web-site van de Veiligheidsregio Zuid Limburg
Dan krijgen de nederlanders een redelijke mate van vrijheid om naar buiten te gaan, met de verantwoordelijkheid om verspreid van elkaar te blijven, maar dan wordt het op deze wije (zie limburg vandaag) door die mensen verknald!BertKremer schreef: ↑zo 19 apr, 2020 15:21Het lijkt erop dat veel mensen erg hardleers zijn en alleen dicht bij hun eigen huis blijven als de wegen echt afgesloten zijn.
Het lulige is dan dat toeristen hier in het buitengebied een huisje huren en gaat wandelen en fietsen en de eigen bewoners, die voornamelijk in de steden er omheen wonen, in hun stad moeten blijven. Dat is de omgekeerde wereld.Bert van Sprang schreef: ↑zo 19 apr, 2020 22:30Alleen in sommige delen van Nederland mag een toerist (mits van buiten die regio) niet komen. Elders kan je nog gewoon een vakantiehuisje huren en mag je daar ook naar toe. Vervolgens geldt het advies: blijf zoveel mogelijk binnen.
Bert van Sprang schreef: ↑ma 20 apr, 2020 09:17Het is natuurlijk ook een beetje dommig om niet gewoon heel Zuid-Limburg, zeg alles vanaf Sittard, af te sluiten voor toeristen uit het Noorden.
Idem!
Ok, dank je. Ligt er trouwens maar aan hoe je inhoudelijk definieert. Maar laat maar zitten want daar komen we niet uit.