Inschrijving was nieuw dit jaar. Vorig jaar stonden er echt bij diverse lezingen zoveel mensen bij de deur dat er echt niemand meer in kon. "Ben ik daarvoor helemaal uit Groningen speciaal voor deze lezing gekomen?"dremarcus schreef: ↑za 01 feb, 2020 18:41Hi, ik was er ook voor het eerst. Met een frisse blik. Mijn interesse ligt in een fiets tocht zodra de werktijd verminderd en mijn thuis is situatie veranderd is.
heerlijk om te struinen in alle mogelijkheden in techniek, routes en ervaringen.
Ja jammer dat er een exclusiviteit qua fietsen moest zijn.
Gelukkig was er toch nog genoeg info en een Koga is ook niet lelijk.
wat ik nog wel wil opmerken wat zeker niet als kritiek is bedoeld maar het was echt een aparte conversatie tussen mij en een vrijwilliger bij de ingang van een lezing :
Ik:" welke lezing start er nu?"
V:" je weet toch voor welke je ingeschreven staat?"
Ik:" ik heb me niet ingeschreven"
V:" dan kom je er ook niet in"
Andere vrijwilliger 10 'm verderop : " via de achterzijde is nog genoeg plek dus ga via de achtkant "
Wat mij verbaasde is dat onderweg iedereen hoopt op gastvrijheid, geef het zelf ook terug op het moment dat het kan...
Waarom zo rigide bij de ingang terwijl er genoeg plekken zijn. Mij kwam het niet gastvrij over.
Marcus.
Inschrijven moest deze ervaringen voorkomen. Het is duidelijk gecommuniceerd.
Uit de ervaring van afgelopen beurs met inschrijving blijkt dat er een probleem moet worden opgelost. Dat er mensen zijn die zich inschrijven voor een lezing, maar niet komen. Dat is nu heel vervelend voor anderen die op het overzicht zien dan de lezing vol zit, maar dat er uiteindelijk stoelen leeg bleven.