Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsreis van Alaska naar Vuurland - Forum Wereldfietser

Fietsreis van Alaska naar Vuurland

Wij, Filip(40) en Wouter (38 ) , beide met veel fietservaring in ondermeer Azie, zijn van plan half juli 2007 te vertrekken vanuit Alaska voor een fietstocht over de Panamerican Highway naar Vuurland. Wij zijn op zoek naar medefietsers voor het hele traject of een deel daarvan.
De reis wordt low budget, dagafstanden denken we aan rond de 120 km per dag. Verder veel bespreekbaar.

2007 komt voor mij te vroeg. Ik wil in 2008 deze route ook fietsen en dan doorgaan naar Afrika. Waarom dan mijn reactie? Ik durf het bijna niet te vragen maar ik ben niet zo'n liefhebber van vakantievoorbereiden. Hebben jullie een mooi plan uitgewerkt? In dat geval zou ik best eens meer details willen horen.
Richard
WouterB schreef:Wij, Filip(40) en Wouter (38 ) , beide met veel fietservaring in ondermeer Azie, zijn van plan half juli 2007 te vertrekken vanuit Alaska voor een fietstocht over de Panamerican Highway naar Vuurland. Wij zijn op zoek naar medefietsers voor het hele traject of een deel daarvan.
De reis wordt low budget, dagafstanden denken we aan rond de 120 km per dag. Verder veel bespreekbaar.
Hallo,

Leuk fietsplan.
Gaan jullie alles fietsen?
Het zou wel een strak plan zijn, want de meeste fietsers nemen onderweg de bus om gevaarlijke situaties te mijden.
Wat zijn jullie concrete plannen?