Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] gps vista cx - Forum Wereldfietser

[TKA] gps vista cx

Wegens te weinig gebruik verkoop ik mijn nieuwe garmin vista cx

Slechts 3 dagen gebruikt.

M.a.w. in nieuwstaat.

inclusief extra hoesje voor bescherming van gps (steeds rond de gps gezeten)
+ metroguide europe v8.0

De eTrex Vista Cx zijn veelzijdige en compacte handheld GPS navigators met cartografie weergave. Deze navigators beschikken over een helder, in zonlicht afleesbaar TFT kleurenscherm en zijn voorzien van een 64MB micro SD geheugenkaart voor opslag van optionele detailkaarten. Voorgeprogrammeerde Garmin micro SD kaartjes met gedetailleerde BlueChart® of Europese wegenkaarten kunnen eveneens worden aangeschaft. De 64MB micro SD geheugenkaart kan door de gebruiker zelf worden voorzien van MapSource® cartografie producten zoals MPC Topo, BlueChart en City NavigatorTM.
Een snelle USB aansluiting maakt het laden van kaarten vlot en eenvoudig uit te voeren.

De Vista Cx is daarnaast voorzien van een luchtdruksensor en elektronisch kompas. Met de luchtdruk hoogtemeter kunnen uiterst nauwkeurige hoogtegegevens en verticale profielen worden vastgelegd.

Het kompas bewijst z'n nut bij het nemen van zichtpeilingen en geeft tevens aan in welke richting uw neus wijst als u stilstaat. Beide apparaten zijn uitermate geschikt voor de buiten- en watersport.

heb al een bod van 280 ontvangen, dus gelieve er minstens over te gaan.

Richtprijs :?:
popcorn schreef:......is daarnaast voorzien van een luchtdruksensor
Ik heb er geen verstand van, maar ik dacht dat hoogtemeting met een GPS juist nauwkeurig was omdat ook dat via de satelliet gaat. Dit integenstelling hoogtemeting via een luchtdruksensor, die afhankelijk is van de heersende luchtdruk en dus onnauwkeurig.

Gerd

Een luchtdruksensor is veel sneller dan de hoogteberekening door een GPS.
Vooral bij een afdaling houdt de GPS-hoogteberekening de daalsnelheid niet goed bij.

Een hoogtemeter met alleen een luchtdruksensor moet je met de hand corrigeren voor de luchtdruk, door de hoogte waarop je staat in te voeren.
Een GPS met luchtdruksensor kan dat automatisch, mits er genoeg satelieten ontvangen worden.

Peter

Topo NL heb je er niet bij ???

topo van nederland zit er niet bij.

ben zelf van belgie dus heb er niet zoveel aan.

mag toch weg voor 280 euro,

andere bieder heeft van het werk net een tomtom gekregen dus niet meer geintresseerd

Betreft het hier een Europees model of een Amerikaans model?