Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Foto is ongeveer hier genomen:
Hoe doen jullie het toch?
De foto stond niet exact in het verslag, maar de sfeer van een foto op dag 3 gaf een match. Vervolgens met streetview de route Bourg St Maurice > Lanslebourg gedaan. Je bent even bezig maar dan heb je ook watwillem.m schreef: Correct! Ik wist niet dat ik deze foto had opgenomen in een reisverslag.
Dat heb ik ook. Mijn geheugen laat me ook vaak in de steek, "maar gelukkig hebben we de foto's nog", dan wel het internet waar veel op terug te vinden is.derdekeer schreef: (...), maar als je me zou vragen hoe die - inderdaad vreselijke - plek er zou uitzien uit de hoogte ... Ik zou het niet weten.
Ik ken deze toren al 43 jaar en af en toe komen de deelnemers van Rondje Groningen er ook langs.
Damn, die lijkt er nog meer op.
Nou, dat is snel opgelost, inderdaad een Ostfriesische Windmühle in Stapelmoor. Een fraai exemplaar. Naar het schijnt gingen in de jaren '80 diverse Groninger molenaars vaker daar op bezoek, aangezien de molenaar van Stapelmoor drie mooie dochters had.... en ook goed bevriend met de molenaar van Spetzerfehn, bij wie ik vroeger ben opgeleid.