Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Marco Geurts in Siberie - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Marco Geurts in Siberie

Sorry, zó groot hoefde bovenstaand bericht niet echt...

Hopelijk krijgt hij gauw zijn fiets.
Ik wens hem heel veel geluk daar.
Fijne feestdagen voor jullie en natuurlijk ook voor Marco!
Groeten
Gudy

Marco's andere Koude-collega, Ralph Tuijn, is met zijn broer naar de overkant van de grote plas geroeid (het is hem gelukt!).

Een andere oud-fiets-gediende, Bart Aardema, is ook druk met een bootje in de weer.

Marco, als je dit leest: misschien eens gaan roeien? Er zijn dan veel minder spullen die stuk gaan, lijkt mij. En je kan minder snel iets kwijtraken, of het moet in het water gevallen zijn :lol:

Eric Schuijt schreef:Marco's andere Koude-collega, Ralph Tuijn, is met zijn broer naar de overkant van de grote plas geroeid (het is hem gelukt!).

Een andere oud-fiets-gediende, Bart Aardema, is ook druk met een bootje in de weer.

Marco, als je dit leest: misschien eens gaan roeien? Er zijn dan veel minder spullen die stuk gaan, lijkt mij. En je kan minder snel iets kwijtraken, of het moet in het water gevallen zijn :lol:
Roeien.... dat is massatoerisme alleen op 20 december vertrokken er al 4:)
http://www.oceanrowing.com/

Ik weet niet of de statistieken gewijzigd zijn, maar enkele jaren geleden had ik geteld dat ongeveer 5% de poging niet overleefd. Ik hoop dat Marco dan toch een paar pogingen minder nodig heeft... Heb er zelf ook wel eens aan gedacht, maar inmiddels denk ik dat er liever een zeiltje op zou zetten. Scheelt een hoop inspanning:)

mvg
Wilco

Wilco schreef:
Roeien.... dat is massatoerisme alleen op 20 december vertrokken er al 4:)
http://www.oceanrowing.com/
Welnee, het is pas massatoerisme met dit soort boten: :DAfbeelding

Hey...

Marco belde gistermiddag dat hij zijn fiets (én tent én slaapmat) eindelijk heeft! Moest 'ie toch bijna een week op wachten...
Gisteravond (Nederlandse tijd) kon hij eindelijk verder!

Een groet,
Joke.

Joke schreef:Hey...

Marco belde gistermiddag dat hij zijn fiets (én tent én slaapmat) eindelijk heeft! Moest 'ie toch bijna een week op wachten...
Gisteravond (Nederlandse tijd) kon hij eindelijk verder!

Een groet,
Joke.

SPAM!

Kan deze Tierra geblokkeerd worden? Heeft in korte tijd diverse soortgelijke berichten geplaatst.
:!:

Zo brengt ie natuurlijk wel enkele oudere berichtjes weer onder de aandacht :wink:

Ha die Koenie,

Waar ben je nu?