Aha. Dank je wel.
Maar het valt me wel wat tegen; wat uitgebreidere mogelijkheden om m'n bagage te organiseren zou ik wel toch leuk vinden...
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Heb ik ook gedaan gewoon de dingen die je apart wilt houden in een aparte zak in je tas doen, werkt goed zeker als je zakken of oude plastic tasjes van verschillende kleuren/formaat neemt weet je zo wat je pakken moet, uit je fietstas.Cycle Maniac schreef:Aha. Dank je wel.
Maar het valt me wel wat tegen; wat uitgebreidere mogelijkheden om m'n bagage te organiseren zou ik wel toch leuk vinden...
Nog even een noot: De tassen die deze Jakub Postrzygacz aldaar Down Under heeft getesd, zijn aan de foto's te zien niet van de Expert-, maar van Twist-lijn. Welk - meen ik - niet waterdicht, en ook goedkoper zijn. Desalniettemin, persoonlijk heb ik wel vertrouwen in zeker die Expert-lijn.Cycle Maniac schreef:Deze Jakub Postrzygacz is er door 3 woestijnen Down Under (2.000 km) meegefietsd. Ook om het materiaal te testen. Hij is overigens zelf ook werknemer bij Crosso.
Overigens heb ik een paar keer met 'm gemaild. Ik informeerde of het mogelijk was om op de achtertassen nog een extra tas (buitenom) eraan te maken, antwoodde hij dat dit kan. 'In principe kunnen we jouw ideale tassen vormgeven en maken.' Nou, dat vind ik toch wel zeker interessant.
Groet, Marco
Ik vond ze ook heel interessant, maar hier lees ik dat het haak-systeem (wat voor al hun tassen gelijk is) ook wel 'ns faalt; de tassen willen wel 'ns van de fiets afvallen. Maar ja, dat gebeurt me met m'n Ortliebs ook wel eens.jis30 schreef:We zijn alweer een aantal jaartjes verder, maar heeft inmiddels iemand Crosso-tassen in zijn bezit of uitgeprobeerd? Ik wil graag tassen met een extra vak, dus vond het merk (en prijs) wel interessant. Vraag me alleen af of de ophanging wel sterk is. Nu fiets ik met hele oude Vaude-tassen met zijvak, maar die zijvakken beginnen uit elkaar te vallen. Heel jammer, want de tassen zelf zijn nog best goed!
Groetjes Jis
crosso.com.pl
Crosso schreef:We admit that there was some problems with our mounting system. But at the beginning of 2009 we change the size of the upper mounting hook (we made it longer). So now it stick to the rack better and so far we didn’t have any complaints about the problem of hooks slipping of the rack.
So from our point of view the problem was solved in simple way.
Unfortunately as we produce regular panniers to make the panniers with Kaul Klickfix Modul Rail it would cost us much time and for You it means more money.
So as we solve the problem without any great influence on the prize maybe You could consider buying our new panniers with longer hooks.
Best regards, Crosso