Additionally, paste this code immediately after the opening tag: handvatten - Forum Wereldfietser

handvatten

Wat zijn fijne Handvatten die door de meeste fietsers als comfortabel ervaren worden?

Deze heb ik zelf en ben er erg tevreden mee. Heb nogal snel last van m'n polsen, met deze handvatten gaat het prima :)

http://www.bike4travel.nl/product_info. ... cts_id=521

Tja....

Wat de een als prettig ervaart kan de ander in het geheel niet mee uit de voeten; euh..... uit de handen in dit geval. Na getob met foom wat in de regen los gaat zitten rond je stuur, scheurt, kortom bij mij niet voldeet heb ik een paar lederen San Marco handvatten aangeschaft en dat vind ik in combinatie met handschoenen heerlijkrijden.
Die zonder ingestanst merk of patroon dat je na wat kilometers op je handen terugvindt, en voor mijn handen zo dik mogelijk. Helaas is de mondiaal gemiddelde hand een stuk kleiner dan de mijne en dus zijn alle verkrijgbare handvatten dun. Ik verlang naar de dikte van de giek van een surfzeil, dat houdt pas lekker vast.
Leon

Ik heb nog een paar hele dikke BBB 'Supersoft' handvaten liggen die oorspronkelijk op mijn Snel zaten. Veel te dik voor mijn kleine handen. Stuur maar een PB als je een keer naar Rotterdam komt. Dan kun je ze gratis afhalen.

Ik heb nu de damesversie van de door Fedor genoemde handvaten. Wel nauwkeurig afstellen, maar dan gaat het prima. Ik zag dat BBB inmiddels soortgelijke handvaten heeft, die ongetwijfels een stuk goedkoper zijn.

Lisette

liz schreef:Ik heb nog een paar hele dikke BBB 'Supersoft' handvaten liggen die oorspronkelijk op mijn Snel zaten. Veel te dik voor mijn kleine handen. Stuur maar een PB als je een keer naar Rotterdam komt. Dan kun je ze gratis afhalen.
Hoi Lisette,
Dank voor het aanbod. :) Ik wil ze best hebben als vervanging, want dit zijn dus de handvatten die ik nu ook in gebruik heb. In Rotterdam kom ik echter niet zo vaak. Wellicht iets voor de nieuwjaarsborrel.
Groeten,
Leon