Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Genesis Day One - custom opgebouwd - Forum Wereldfietser

Genesis Day One - custom opgebouwd

In 2015 heb ik deze Genesis Day One als kale singlespeed gekocht bij Bikeboutique (Elsloo NL).
Als fervente mountainbiker wilde ik één fiets voor al de rest...
In de loop van de jaren is de fiets volledig getransformeerd tot commuter/sportieve trekking fiets.
Van deze fiets heb ik jaren plezier gehad (zowel rijden als verbouwen) maar nu ben ik naar een lichtere fiets aan het uitkijken..
Echte fietsreizen doe ik niet. Enkel maar kleine tripjes waar deze fiets te goed voor uitgerust is.

Vraagprijs = 1600 euro

Hieronder een overzicht van de specs:
- Genesis Day One frame, staal maat 56
- Tubus voor- en achterdrager
- Voorwiel met SON28 naaf
- Achterwiel met Rohloff naaf (aankoop begin 2017 - jaarlijkse oliewissel gehad - garantiedocumenten aanwezig)
- Continental sportcontact 2 banden
- TRP Spyre remmen & 160mm schijven
- Büsh & Müller voor- en achterlicht
- Cinq5 USB voedingsoutput (gekoppeld aan SON28)
- SKS Chromoplastiscs 45 spatborden
- Brooks Cambium 17 zadel
- Inclusief Ortlieb fietstassenset (voor en achter)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Heb je toevallig een de volledige geometrie van het frame?

Bedankt!
Lijkt me niet zo heel ingewikkeld; https://www.genesisbikes.co.uk/bike/day-one-20

Doe er je voordeel mee, vraag blijft wel met maat 56, gemeten als boven of als zitbuis?
Mooie fiets overigens in deze samenstelling.
Interesse.. Ik zou graag een keertje komen kijken. Pm gestuurd
Frame maat 56cm, wat is jou lengte ter referentie?
Wat is de wielmaat? 700c? De achterdrager lijkt nogal hoog te staan, waar door het ook 26" kan zijn, al denk ik dat niet?
Indicatie van het gewicht van de fiets?
De nieuwe eigenaar is 1m85 met een binnenbeenlengte van 84 en is erg fier. 700c wielen en het weegt zoveel als een tank.. Wel een erg mooie tank :D
Helaas verkocht voor degene die nog geïnteresseerd waren..
Velooms veel plezier ermee en verzorg haar goed. :D