Niks mis met de Benelux en omstreken. Daartoe beperkte ik me aanvankelijk ook. Genoeg te ontdekken. Inmiddels mijn grenzen wel wat verlegd. Enfin, bon de voyage
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Niks mis met de Benelux en omstreken. Daartoe beperkte ik me aanvankelijk ook. Genoeg te ontdekken. Inmiddels mijn grenzen wel wat verlegd. Enfin, bon de voyage
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de camping in Hirson geworden is. Een paar jaar geleden was die in de verbouwing. Hij ligt in een erg mooie omgeving. Sympathieke campingbaas ook.Rob de Waal schreef: ↑wo 27 feb, 2019 16:17Naar Parijs en weer terug.
Ben de route en de campings heen en terug nog aan het plannen.
In Parijs een paar dagen kamperen in Bois de Boulogne, en de stad verkennen.
https://nos.nl/artikel/2274604-fietspad ... dicht.htmlJanH schreef: ↑ma 18 feb, 2019 10:06Blijf dit jaar in Nederland. Heb nog nooit de Afsluitdijk op de fiets gedaan en dat moet er dan maar eens van komen. Verder afzakken door Noord-Holland (Volendam en Marken: nog nooit gezien, lekker toeristisch doen).
Dan Zuid-Holland (Kinderdijk ), Groene Hart, Utrechtse Heuvelrug, Oostvaardersplassen.
Dan heb ik alle provincies in Nederland op een fietsvakantie aangedaan.
-Jan
We zijn er uit! De zomervakantie hebben we (helaas) maar 2 weken vakantie. Maar.... we gaan vanaf Gronau (is vanaf huis 2,5 uur fietsen) met de trein naar Lindau (Bodensee).Edwin* schreef: ↑vr 15 feb, 2019 21:33Nu de temperaturen wat beginnen op te lopen, het voorjaar voor de deur staat en de buitenlucht lokt, komen er allerlei bestemmingen boven borrelen voor onze fietsvakantie in de aankomende zomervakantie.
Vast omlijnde plannen of een bestemming hebben we nog niet.
Wel gaan we in de meivakantie eerst twee weken naar Indonesië en zullen we daar op gehuurde fietsen wat dagtripjes maken.
Ik ben benieuwd wat jullie plannen zijn en lees daar graag over.
Zo kunnen we elkaar wellicht inspireren!
Tsja, plannen zijn er om aan te passenGee schreef: ↑za 16 feb, 2019 08:16Begin mei naar Praag, terug met de trein via Berlijn. Heerlijk begin van het seizoen, kop in de zon (hoop ik).
Dan even mijn vliegschaamte overwinnen voor een weekje Oeganda (onze zoon woont/werkt in Kampala, vandaar )
In juni/juli vervolg ik de North Sea Cycle Route in Zweden en Noorwegen. Waarschijnlijk fiets ik dan vanaf Bergen door naar de Noordkaap, waar ik al eerder naartoe ben gefietst. Terugreis nog niet duidelijk; misschien met de Hurtigruten postboot van de Noordkaap terug naar Bergen. Een minicruise na 4.000 km. lijkt me een mooie afsluiting!
Oh ja, alles solo, met kampeeruitrusting, en op een e-bike (R&M supercharger).
Geniet van de voorbereidingen, iedereen!
Cheers,
Gee