Deze zomer fiets ik de NSCR in Zweden en Noorwegen en vervolgens van Bergen naar de Noordkaap.
Ben wat aan het puzzelen over de terugreis.
De Hurtigruten (postboot/veerboot langs de Noorse kust) zou een optie zijn, maar om van de Noordkaap naar het eerste treinstation in Noorwegen te reizen zou dat ruim 600 euro kosten (naar Bodø). Lijkt me heel relaxed na 4.000 km fietsen, maar nogal exorbitant voor bijna 2 dagen. Meer een soort cruise, als je daar van houdt (en dat doe ik niet).
Ik kan natuurlijk terug fietsen, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat mijn thuisfront 6 weken al meer dan genoeg vindt
Heeft iemand suggesties voor / ervaring met alternatieven?
Cheers,
Gee
p.s. vliegen is geen optie ivm e-bike, en ik prefereer sowieso de trein/bus
Ben wat aan het puzzelen over de terugreis.
De Hurtigruten (postboot/veerboot langs de Noorse kust) zou een optie zijn, maar om van de Noordkaap naar het eerste treinstation in Noorwegen te reizen zou dat ruim 600 euro kosten (naar Bodø). Lijkt me heel relaxed na 4.000 km fietsen, maar nogal exorbitant voor bijna 2 dagen. Meer een soort cruise, als je daar van houdt (en dat doe ik niet).
Ik kan natuurlijk terug fietsen, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat mijn thuisfront 6 weken al meer dan genoeg vindt
Heeft iemand suggesties voor / ervaring met alternatieven?
Cheers,
Gee
p.s. vliegen is geen optie ivm e-bike, en ik prefereer sowieso de trein/bus