Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Macedonië en Montenegro - Forum Wereldfietser

Macedonië en Montenegro

Ik heb afgelopen zomer een fietstocht gemaakt door Kroatië, Montenegro, Albanië en Macedonië. Van Montenegro en Macedonië is nog geen landeninformatie beschikbaar op de Wereldfietsersite. Daar wil ik graag in voorzien. Hoe kan dat het beste?
John Peeters schreef:Ik heb afgelopen zomer een fietstocht gemaakt door Kroatië, Montenegro, Albanië en Macedonië. Van Montenegro en Macedonië is nog geen landeninformatie beschikbaar op de Wereldfietsersite. Daar wil ik graag in voorzien. Hoe kan dat het beste?
Gewoon in het Topic "landeninformatie" zetten. Het wordt dan vanzelf door Sander verwerkt.
Wat bedoel je met "Gewoon in het Topic Landeninformatie zetten? Hoe moet dat precies?
John Peeters schreef:Wat bedoel je met "Gewoon in het Topic Landeninformatie zetten? Hoe moet dat precies?
Net zoals je dat hier doet, je klikt op 'Qute' of op 'Nieuw antwoord' en typt daar je info in.
Sander verwerkt het dan vanzelf in de lijst met landen (als hij er tijd voor heeft).

Hi John,
Ik zal vragen of Sander contact met je opneemt!
Groet, Rena :wink: