Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje voorjaar 2019 naar de Zwarte zee - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje voorjaar 2019 naar de Zwarte zee

Ik ben een lange afstandsfietser en zoek een fietsmaatje die mee wil om via de Limes route naar de Zwart zee te fietsen. Ik rij zelf op een Koga Randoneur en overnacht het liefst op campings, als dat mogelijk is. Ik wil van huis uit vertrekken en met het vliegtuig terug. De periode: half mei t/m begin juli. Ik ben zelf 69 jaar en zoek iemand die ook ongeveer zo oud is. Ik wil graag tussen de 80 en 100 km per dag rijden. Ik ben meer een fietser dan een toerist d.w.z. is kijk wel om me heen maar stop niet vaak om dingen te gaan bezichtigen.
Hallo Herman,
Met interesse je bericht gelezen.
Ik ben een , fietservaren, man van 68. En hoewel ik meer van de 60 tot 80 kilometer per dag ben lijkt het mij toch een goed idee om wat meer informatie uit te wisselen. Hou wel van terrasjes, dag lezen, luieren op een camping.
Ik hoor graag van je, vriendelijke groet Marco
Hallo Marco,

Ik heb je mailtje gevonden. Je vroeg om meer informatie. Ik weet niet of je de route bekeken hebt, die loopt van Katwijk naar Constanta aan de Zwarte zee. Mijn idee is om het eerste deel van Katwijk naar Budapest te fietsen. Daar wil ik een klein weekje verblijven waarbij ik opteer om de vrouwen over te laten komen. Na dat weekje gaan de vrouwen weer naar huis en wij op de fiets naar Constante of Odessa (moeten we nog even overleggen). Daarna met het vliegtuig weer terug naar Nederland.
Als het je wat lijkt bel me dan even want dan kunnen we de zaken even doorspreken.

Groet Herman