Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rugzak 30liter met helmnetje bij de Lidl - Forum Wereldfietser

Rugzak 30liter met helmnetje bij de Lidl

Voor wie op de fiets (off-road-ritje ofzo) nog een rugzak zoekt,
bij de Lidl uitlevering vanaf 4 feb, web-only.

Ziet er goed uit, lijkt gekloond van een rugzak zoals ik die 10 geleden van een A-merk kocht.
De rugzak heeft ook doorvoer voor drinkwaterslang, enz.

https://www.lidl-shop.nl/CRIVIT-Wandelr ... p100250860
Dank voor de tip!
up
Heeft deze Lidl rugzak een doorvoer voor waterzak? Ik zie het in de openingspost, maar op de foto's en in de advertentie vind ik het niet terug.
Bij mij in de papieren folder staat het expliciet vermeld (en op een foto lijk ik een stofvouw te kunnen zien wat er op duidt)
Ok, dankjewel voor het checken :D
Ik heb laatst ook een rugzak bij de Lidl gekocht voor 15 euro. Mooi tasje, vooral voor die prijs. Brace en mesh-net in de rug, waterzakreservoir en -doorvoer, regenhoes, handige vakjes.

Jammer dat het web-only is. Ik zou zeker adviseren om de rugzak even te passen.. Ik vind de Lidl-rugzak die ik heb niet heel lekker zitten. Het ontwerp is wat minder verfijnd. Maargoed, voor €15,-
De rugzak zonet ontvangen uit de pre-order.

Ik vind het een hele goede prijs-kwaliteit verhouding.

De pasvorm is standaard, de schouderbanden zitten rechtstreeks vast aan de bovenkant van de rugzak. Ze zijn net zolang als mijn oude A-merk rugzakken. De verbinding op de borsthoogte is in hoogte verstelbaar. De heupstukken zijn ook net zo lang als andere, alleen de sluitende heupband is een smalle band. Aan de ene kant op het heupstuk een zakje en de andere kant drie elastische lussen waar je iets aan kan hangen.

De drie hoofdvakken zijn zonder fratsen, geen vak-indeling met een netje oid, wel in het hoofdvak over de hele breedte tot halve hoogte een vak met elastiek voor een tablet of waterzak.

Daarbij kom ik aan een minpuntje, geen lus of haakje voor de waterzak.
Dat is heel makkelijk op te lossen door de stevige ophanglus van de buitenkant door de doorvoer voor de slang naar binnen te vouwen en er een klein karabinerhaakje aan te bevestigen.

Het middenvak waar het helmnetje in zit loopt helemaal door naar boven, daar past een papieren landkaart in. Nadeel is dat de rits onderaan het vak zit. Als een grapjas de rits ongemerkt opent, ja dan...

De zijvakken van gaas aan de buitenkant zijn onder op de naad gestikt en lopen niet door in de stoffen gekleurde band. Er loopt een spanbanje over de zak. Ervaring leert dat als je daar veelal een grote 0,7L bidon in draagt dat dat niet optimaal is. Bij een A-merk rugzak, loopt de zak door zodat je als 'bodem' een stuk stof hebt. Maar ja, een waterzak was toch al de optie.

Als wandelrugzak is er dan nog de mogelijkheid wandelstokken op te hangen in elastieken lussen met sluiter.
Prima rugzak. :D
Gebruik 'm al een paar jaar.
Gekocht bij Lidl in 2017 voor de tocht naar Santiago de C :idea:

Doe er ook mijn dagelijkse boodschappen mee :)