Ik kampeer meestal in NL bij de boer (SVR campings). Vind je overal en veel goedkoper dan commerciële campings. Het boerenbedrijf is 's winters gewoon open, de camping weet ik niet maar voor één tentje is er wellicht altijd plaats. De meeste (gewone) campings hebben trouwens drogers/wasmachines waar je je wasje kunt doen of droogkamers om je was binnen te laten drogen. Bij de boer/boerin als je het lief vraagt ook
Veel succes!
Er staat (althans ik kan het niet vinden) nog niets in de lijst maar wat let jeRutger schreef:Gaat de iemand van de Wereldfietser nog een winterse fietstocht organiseren? Ik kan me voor de geest halen dat iemand vorig jaar zoiets heeft georganiseerd? Je kan ook nog overwegen om in een trekhut te slapen, maar dat wordt weer alleen goedkoop als je met een groepje bent. Wil je echt gratis gaan kamperen dan zijn er nog de paalkampeerplaatsen van Staatsbosbeheer. Zie www.staatsbosbeheer.nl
Ik wil wel meedoen hoor
Paalkampeerplekken is een goed idee trouwens. Bovendien heb ik persoonlijk een voorkeur voor winterse bossen (al is het soms moeilijk navigeren met sneeuw)... die fantastische stilte...