Op Schiphol zit Seal & Go, onder FAQ's staat expliciet dat ze ook "Opgeklapte fietsen" sealen.luchtfietser schreef:Ik las ook over een inpak machine? Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Op Schiphol zit Seal & Go, onder FAQ's staat expliciet dat ze ook "Opgeklapte fietsen" sealen.luchtfietser schreef:Ik las ook over een inpak machine? Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Voor je fietstassen kun je een grote zg. Turkentas kopen. Ik neem aan dat je die in Vlaanderen ook bij Turkse winkels kunt aanschaffen. Een sjorriemen er om en je hebt een mooi pakketje.crofter schreef:Nog een ryanair vraag waarvoor ik geen nieuw topic wil starten:
Ik las over afmetingen van fietsdoos 119x119x81 ofwel alle afmetingen samen niet meer dan 319cm. Klopt dit? Momenteel heb ik een fietsdoos van een elektrische fiets waarin ik de mijne kan steken.
Nog een vraag: Ik heb extra bagage van 20kg bijbesteld. Ik heb 2 fietszakken van vaude daarvoor, moeten deze samenhangen met tieraps of iets dergelijks of echt wel samen gewikkeld zijn in plastiek?
Bedankt!
Ik betwijfel of die LxBxH afmetingen kloppen, maar ik kon niet zo snel op hun site iets beters vinden. Een doos van 120x120x80 cm is onhandig groot én onpraktisch. Handige fietsdozen zijn iets van 180x30x90 cm, dwz één maat is altijd klein zodat fiets zonder pedalen er net rechtop in past en één maat is groot zodat je hoogstens één wiel hoeft uit te nemen. Die maten vallen wel binnen de 319 cm somregel.crofter schreef:...Ik las over afmetingen van fietsdoos 119x119x81 cm ofwel alle afmetingen samen niet meer dan 319cm. Klopt dit? ...