Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] Trek 930 singletrack 930 gemodificeerd - Forum Wereldfietser

[TKA] Trek 930 singletrack 930 gemodificeerd

trek 930 singletrack. Frame is nog made in USA met True Temper OXII cromo buizen. Frame is in goede staat, enkele gebruikssporen.
vorig jaar heb ik de fiets compleet nieuw opgebouwd. Er zit een nieuwe Shimano XT groep op (1500 km)
Voorvork is een magura vidar met olie/staalveren.
Velgen zijn van Exal, 36 spaaks voor en 40 spaaks achter, voorzien van Schwalbe marathon XR banden. Verder een WTB greaseguard balhoofd met Syntace VRO stuur/stuurpen combinatie en een Ritchey comp zadelpen. De fiets is verder voorzien van Tubus Swing voordrager en Tubus Expedition achterdrager, beide staal.
O ja, de remmen zijn magura raceline, het gele model, deze heb ik van mijn vorige fiets overgezet. Eventueel is de fiets te koop met een Ortlieb fietstassenset, frontroller plus voor en achter, kleur zwart met stuurtas en een classis rollpack, rood.
Vraagprijs voor de fiets is 750 euro. Tassen nog overeen te komen (zijn vorig jaar ook nieuw gekocht en 1 vakantie gebruikt) Fiets en tassen tezamen daar komen we ook wel uit. Voor foto's zie ook marktplaats, mountainbikes, trek 930 singletrack
reageren via mail of bel 06-10988458


Moderated: Geef een juiste titel op

linkje???