Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Egypte->Ethiopia Jan,feb,march 2019 - Forum Wereldfietser

Egypte->Ethiopia Jan,feb,march 2019

Beste Fietsvrienden,

Ik en een Australier die ik gevonden heb via couchsurfen willen graag de nijl volgen van de middelandse zee tot de bron van de blauwe Nijl in Ethiopia.

Daarna wil ik nog even wat vulcanen zien, bergen beklimmen met de fiets en dansen op Ethiopische Jazz in de hoofdstad Addis Abeba.

Gemiddeld 80-89 km per dag, afhankelijk van de weg en het lichaam.
Eigenlijk gewoon opstaan en met de fiets de woestijn en Nijl verkennen tot we moe zijn en een lekker gezellig slaappplaatsje zoeken.

We vertrekken op 15 Januari in Dimyat om dan de Nijl richting Ethiopia te volgen.

Bobby the Australier heeft in Egypte gewoont, al een paar keer in Sudan gewoont en spreekt Arabisch
Ik heb al 20.000km gelift, 20,000km gefietst in Europa, Amerika en Afrika. Veel Ervaring in wildcamperen en een grote dosis "CHILL"

Wil je mee en heb je een grote dosis "CHILL" tot uw beschikking dan rijd je gewoon mee!
Zet je fiets inorde en pak je zakken!
Wij rijden naar het land van Poent!
Hoi Ewald,

Ik ben zeer geïnteresseerd in je reis en, al zeg ik het zelf, beschik ook over de vereiste hoeveelheid ''chill'' :wink: .
Misschien kunnen we verder contact opnemen via Skype of iets dergelijks?