Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [GRA] Bonnen voor Thalys - gratis (WEG!) - Forum Wereldfietser

[GRA] Bonnen voor Thalys - gratis (WEG!)

Is iemand van plan om met de Thalys te reizen tussen nu en maart 2007?
Ik heb bonnen voor Euro 22.50 korting.

Wil iemand ze hebben?

Froggy
Nou, ik heb plannen om voor maart 2007 met de Thalys te reizen, dus als je ze kwijt wilt.....graag.

Groet,



Susanne

Hoi Hoi,

Stuur me een PB met je adres en ik stuur ze op.

Groetjes

James

P.S. Je kan de bonnen alleen gebruik op het moment dat je gaat boeken - ik neem aan dat je nog niks geboekt heb?

Let op: in de Thalys mag de fiets niet mee!!!!!!!
Tenzij je fiets demonteert en er een goed verpakt pakketje van weet te maken van 120 X 80 cm, dat in het grotere bagagerek past.

Klopt helemaal Bert!
Maaaaar - als je een beetje sneaky doet (fiets heel klein inpakken en niet laten zien dat het een fiets is) kom je mee weg.

fiets heel klein inpakken en niet laten zien dat het een fiets is
versus
goed verpakt pakketje van weet te maken van 120 X 80 cm
Wat is het verschil?

Ik weet uit eigen recentelijke ervaring (Frankrijk en Duitsland) dat Bert gelijk heeft.
Omvang is bepalend niet of het al dan niet een fiets is. In principe gaat men bij de Thalys, TGV en ICE en sommige snelle verbindingen elders in Frankrijk en Duitsland er vanuit, dat je de fiets vervoerd in een speciale draagtas bestemd voor (race)fietsen. Kortweg frame met stuur/vork en wielen los ernaast. De conducteurs zijn wat dit betreft streng. Sneaky gaat bijna niet op.
Bij afwijking kom je er niet in!!!

Bob