door
fud0 » ma 13 aug, 2018 20:53
Dank voor de reacties.
De modderfietsen zijn wel blijven hangen van de fietsjunkies
Dan is het echt niet leuk.. zie ik al zo voor me en wat 'doe ik mezelf dan aan', allemaal leuk voor achteraf, als je het hebt 'overleefd', maar het hoeft geen extreme overlevingstocht en aanslag op mijn fiets te worden, een beetje mag, wel.
Moet daarom dan wel.. rustige wegen uitkiezen die het liefst geen zandweg zijn, bedenk ik me nu.
Dat iedere winter weer anders is idd. kan ook, dat het dus toch heel goed mogelijk is om van Bilbao bv. naar het zuiden te fietsen.
Vliegen wil ik niet, ik wil mijn fiets niet in het vliegtuig en ook liever niet vliegen.
Cerbère is nog te doen met onverpakte fiets met trein heb ik begrepen,
ik kan ook gewoon in NL blijven
Maar toch weer wat wijzer, thx. wie weet wat het gaat worden.
Omdat het de helft van de dagen kan regenen in feb. dacht ik een tarp van 3x3m (800 gr) over mijn 1 pers. lichtgewicht tent te spannen, dat kan met middelen in de buurt dan een boom oid. misschien iemand ook handigheid hoe je een tarp OVER een tentje kunt spannen? met zo weinig mogelijk middelen, wellicht het tentje ZELF als STEUN te gebruiken? zodat het wat droger en minder koud is? Maar ik kan of moet dat natuurlijk zelf even testen wat daarin allemaal mogelijk is. Ik verzamel info om tot de conclusie te komen, Jah dat ga ik doen, of neuhh, toch maar niet
Ik verwacht veel te moeten wildkamperen en af en toe misschien ergens in een auberge te overnachten als het echt niet anders kan of alles nat, te koud is ed.