Geachte Han Doek,Han Doek schreef: ↑do 07 jun, 2018 17:11Erg apart dit. Ik geef aan dat er geaccepteerd wordt dat er mensen anderen zwart maken en achter de schermen wegpesten. Daarbij noem ik man en paard. Mijn opmerking hierover wordt verwijderd zonder een onderbouwing te geven van het tegendeel en zonder een verklaring in het openbaar. Blijkbaar is het dus prima dat mensen achter de schermen weggepest worden..............
Toevalligerwijs(?) bent u van alle reageerders in dit topic de enige die niet middels PB of mail te berichten is. Vandaar dat ik u op deze (openbare) wijze benader.
Dit topic gaat over moderator Hans die afscheid neemt. Hij geeft aan per direct als moderator te stoppen.
Uw klachten en grieven over moderatie of klachten over andere posters kunt bij de desbetreffende personen neerleggen. U kunt namelijk 'meldingen' maken, PB's sturen, personen en/of instanties per mail benaderen, het bestuur benaderen. Of desnoods een eigen topic starten.
Maar dat u nu juist dit afscheidstopic ('so long') denkt te moeten gebruiken om uw grieven te uiten, dat komt op mij ongepast over.
mvgr. Mike