Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen bij de Zuiderburen, Ardennen ronde? - Forum Wereldfietser

Fietsen bij de Zuiderburen, Ardennen ronde?

Goede morgen,

we zitten er over te denken om 't rondje door de Ardennen te doen uit de gids Fietsen bij de Zuiderburen.
Heeft iemand daar misschien gps track van?

't boekje hebben we al Bert, maar een gps track erbij leek ons wel handig.

alvast bedankt,
Ik heb het boekje ook en dacht eind september over de Hoge Venen en door de Ardennen te fietsen aan de hand van Berts boekje. Merkwaardigerwijze kan ik nergens de GPS-track van deze route vinden. Heeft iemand die wel en wil deze delen?
Omdat de track blijkbaar niet bestaat heb ik er maar een voor mezelf gemaakt. Als Bert akkoord gaat wil ik die wel bij GPS-tracks uploaden.
arnob schreef:Omdat de track blijkbaar niet bestaat heb ik er maar een voor mezelf gemaakt. Als Bert akkoord gaat wil ik die wel bij GPS-tracks uploaden.
Ik ben akkoord. De Gids is zo goed als uitverkocht. Ik zelf heb er nog een paar liggen
bert sitters schreef:
arnob schreef:Omdat de track blijkbaar niet bestaat heb ik er maar een voor mezelf gemaakt. Als Bert akkoord gaat wil ik die wel bij GPS-tracks uploaden.
Ik ben akkoord. De Gids is zo goed als uitverkocht. Ik zelf heb er nog een paar liggen

heeft iemand toevallig dit boekje beschikbaar voor mij om over te nemen?
nieuw is het niet meer leverbaar (anders had ik dat gedaan :wink: )
hallo is de GPS track nog actueel, ik heb de track gedownload bij de website GPS tracks. Ik wil deze maand de route vanaf Maastricht gaan fietsen. Heeft iemand deze route al gefietst en zijn er betaalbare slaapplekken onderweg. Het boekje van Bert Sitters is niet meer te krijgen.

Groet Aad