Dat is een goede tip!
De trein is eigenlijk mijn D plan voor als ik ziek word of niet verder kan met de fiets.
Om nu gelijk met de trein te beginnen voelt voor mij een beetje verkeerd..
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat is een goede tip!
't Was meer bedoeld als tip voor als je anders helemaal niet uitkomt met het aantal kilometers. Dat je gewoon vanaf DH wilt starten geeft aan dat je de juiste instelling hebt! Ik zou de uitdaging van 1700km in 18 dagen wel aan gaan (maar dan wel zonder voortassenWouter Duijndam schreef: ↑zo 29 apr, 2018 18:28Dat is een goede tip!
De trein is eigenlijk mijn D plan voor als ik ziek word of niet verder kan met de fiets.
Om nu gelijk met de trein te beginnen voelt voor mij een beetje verkeerd..
Dat ziet er niet onaardig uit. Als je verstandig pakt, kun je onder de 20 kg eindigen. En dat zou ik zeker aanraden.Gewichtenlijst tot nu toe
Zeker alle kritiek en tips zijn welkom.
Dat ga ik zeer zeker doen.
In het midden van een lange fietstocht, bij het ontbijt, zijn weinig dingen lekkerder dan twee dosissen oploskoffie in een grote mok, aangevuld met enkel eetlepels gedroogde melk. Gedroogde volle melk als het kan, maar halfvol is ook al goed.En oploskoffie is ook koffie, toch?
Of de achtertassen terug sturen en de kleinere voortassen achterop gebruiken. In dat seizoen, met die bestemming lukt dat prima.
Ik vermoed dat dit kan als je echt compacte spullen hebt. Dus bijv een donzen zomerslaapzak, een licht luchtbedje en een dito tent. Afgaande op de door de TS opgegeven gewichten is dat bij hem niet het geval.Jurr schreef: ↑ma 30 apr, 2018 07:35Of de achtertassen terug sturen en de kleinere voortassen achterop gebruiken. In dat seizoen, met die bestemming lukt dat prima.
Ik heb slaapzak, slaapmat, gereedschap en kookgerei in 1 tas zitten. Elastieken bagagenet over de tent heen voor de boodschappen en dan kom je er wel.
![]()
Heb het net nog wat verder gespecificeerd. Nachtvorst en een nachtelijke Spaanse sneeuwbui begin dit jaar deed het er nog prima in.
Tentje lekker bovenop de bagagedrager leggen in z’n eigen meegeleverde zak, maakt qua volume niet zo gek veel uit omdat’ie niet de tassen in gaat. Slaapmat die TS noemt is lekker licht, slaapzak lijkt wel wat aan de zware kant, ben wel benieuwd hoe compact die twee zijn in te pakken. Z’n genoemde fietshelm hoeft gelukkig ook niet de tas in
Ik hoop van niet Wim.Wim schreef: Ik denk dat die voor Wouter vooralsnog ook te klein zullen zijn.
Vergeet ook het volume niet.Wouter Duijndam schreef: ↑ma 30 apr, 2018 09:02
Het is door jullie ervaringen wel duidelijk dat gewicht verliezen of zorgen dat je niet te zwaar word het aller belangrijkste is.
Je tent kan ook in een oudere dagrugzak. De haringen in de zijzakjes van die rugzak en na het opzetten van je tent de mogelijkheid om met een rugzakje even weg te gaan (strand, stad, inkopen doen)
Of deze: http://www.vango.co.uk/nl/rucksacks/491-pac-15.htmlaandegracht schreef: ↑ma 30 apr, 2018 10:55Je tent kan ook in een oudere dagrugzak. De haringen in de zijzakjes van die rugzak en na het opzetten van je tent de mogelijkheid om met een rugzakje even weg te gaan (strand, stad, inkopen doen)
Misschien een idee om voor deze link een apart draadje te maken onder de noemer "commercieel nieuws"?willem.m schreef: ↑ma 30 apr, 2018 11:06Of deze: http://www.vango.co.uk/nl/rucksacks/491-pac-15.htmlaandegracht schreef: ↑ma 30 apr, 2018 10:55Je tent kan ook in een oudere dagrugzak. De haringen in de zijzakjes van die rugzak en na het opzetten van je tent de mogelijkheid om met een rugzakje even weg te gaan (strand, stad, inkopen doen)
Superhandige tas. Heb m nu ook mee op een niet-fietsvakantie.