Beste fietsers,

Ik ben op zoek naar een Fietsmaatje voor het maken van zwerftochten gedurende de weekends. Mijn rijstijl tijdens dit soort weekends is relaxed. Houdt er wel van om de hele dag vol te maken en op mooie plekjes te genieten, iets interessants te bekijken of om een hapje te eten. Overnachten doe ik zelf meestal ergens in het wild maar een rustige camping is ook prima. Ik woon zelf in Helmond en vertrek bij voorkeur ook vanuit huis of direct door vanaf mijn werk op vrijdagavond. Dat is in Veldhoven. Afgelopen weekend heb ik bijvoorbeeld vrijdag vanuit mijn werk naar de Kampina gefietst, aan de rand van Boxtel overnacht en het Duits lijntje gevolgd tot Wesel. Vandaar via Duisburg en weer terug via Venlo naar Helmond. Gemiddelde lag op 17 km per uur bij een totale weekend afstand van 370 km. Ik merk dat ik het steeds minder leuk vind om alleen op pad te gaan en een paar Fietsmaatjes zijn wat beperkter geworden in hun vrij tijd. Kom dus graag in contact met gelijkgestemden. Bij interesse kan je een reactie sturen naar alpinist3(apestaartje)hotmail.com

Groetjes, Olaf.