Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot/reisgenoten voor fietstocht naar Praag - Forum Wereldfietser

Reisgenoot/reisgenoten voor fietstocht naar Praag

Ik (man 67 jaar) ben van plan in de periode mei - medio juni (2018) naar Praag te fietsen en zoek een of meer reisgenoten om de tocht mee te ondernemen.
Overnachtingen bij voorkeur in tent, B&B of eenvoudig onderkomen.
Hallo Karel,
Ik ben bezig met een fietstoer planning en heb wel zin om met jou de tocht naar Praag te gaan maken. Ik ben iets ouder als jij ( 71 ) en redelijk fit. Ik heb wel vorig jaar een e bike aangeschaft waarmee ik in Tsjechië wat lange tochten gemaakt heb, ook in de heuvels en laag gebergte om te zien of de e bike en met name de acculading daar mee om kon gaan. Dat was geen probleem. Dag ritmes van 100Km . zelfs een beetje meer waren geen probleem.
Ik heb geen tentje en sliep in B&B en eenvoudige pensions/hotels. Maar wil best een tentje aanschaffen maar koken ga ik niet meer doen.
Jou reis periode mei tot medio juni zou mogelijk passen mits ik tot die tijd mijn vrouw, die in Tsjechië een houten huisje heeft, daar kan brengen met de auto en installeren. Ik kan dan wel zorgen dat ik rond eind mei weer in NL ben.
Laat me maar weten of dit met jou planning en ideeën past.
Met vriendelijke groet, Harrie.
hallo Karel.

Zie net je oproep...en zou graag in juni met je meefietsen naar Praag.
Ben nog net geen 67 jaar en hou van lange fietstochten...tentje achterop.
Heerlijk de vrijheid proeven...en met een fietsmaatje is voor mij gezelliger dan alleen.
Laat van je horen....ben heel benieuwd.
Zonnige groet
Mad