Hoi allemaal!
Ik ben flink opgeschoten met mijn fietsplan naar Kathmandu en ben nu nog opzoek naar een manier om al de foto's (meestal TIFF of RAW) die ik onderweg maak op te slaan voor wanneer er geen Internet voorhanden is of de verbinding te traag is om de foto's te uploaden.
Hoe doen jullie dat? Een berg geheugen kaartjes en een cardreader meenemen?
Ik zat zelf eerst aan een Ipod of iets dergelijks te denken met een 20GB HDD maar die schijnen het op grote hoogte (3000m+) vanwege de geringe luchtdruk niet te doen en de HDD kan daardoor zelfs beschadigen. Best lastig in de Pamir en onderweg op de hoogvlakte naar Tibet
Ik zoek dus een apparaat dat:
SD kaarten leest of aangesloten kan worden op een camera via USB (2.0) of USB On-the-go (OTG).
8GB of meer geheugen heeft (geen harde schijf).
MP3's kan afspelen
Een voicerecorder heeft (heb 's avonds geen zin om nog te schrijven)
Op AA batterijen loopt
(Radio is leuke luxe)
Iedereen alvast heel erg bedankt!
Fiets de wereld (nog zonder foto opslag),
Whisky
Ik ben flink opgeschoten met mijn fietsplan naar Kathmandu en ben nu nog opzoek naar een manier om al de foto's (meestal TIFF of RAW) die ik onderweg maak op te slaan voor wanneer er geen Internet voorhanden is of de verbinding te traag is om de foto's te uploaden.
Hoe doen jullie dat? Een berg geheugen kaartjes en een cardreader meenemen?
Ik zat zelf eerst aan een Ipod of iets dergelijks te denken met een 20GB HDD maar die schijnen het op grote hoogte (3000m+) vanwege de geringe luchtdruk niet te doen en de HDD kan daardoor zelfs beschadigen. Best lastig in de Pamir en onderweg op de hoogvlakte naar Tibet
Ik zoek dus een apparaat dat:
SD kaarten leest of aangesloten kan worden op een camera via USB (2.0) of USB On-the-go (OTG).
8GB of meer geheugen heeft (geen harde schijf).
MP3's kan afspelen
Een voicerecorder heeft (heb 's avonds geen zin om nog te schrijven)
Op AA batterijen loopt
(Radio is leuke luxe)
Iedereen alvast heel erg bedankt!
Fiets de wereld (nog zonder foto opslag),
Whisky