Wie, wat, hoe, waar is de Nationale Fietsgroep?
Groet, Rena

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Whois:bert sitters schreef:Rena,
Vraag ik me ook af. Er hadden fietsers daar de fietsverzekering Fiets Comfort Plan lopen, maar nu is hun site www.fiets.com uit de lucht. Ook hun telefoonnummer 0514-560888 is afgesloten. Ik kan daar natuurlijk allerlei veronderstellingen aan verbinden, maar wellicht is de verzekering overgedragen aan een andere maatschappij en hebben die fietsers de adreswijziging gemist.
Vandaar mijn vraag.
Verzekeringen maken een fietsproject compleet
In onze visie is het aanbieden van een fietsverzekering een onmisbaar element in elk fietsproject. Niet alleen uit veiligheidsoverwegingen, maar evengoed omdat u op deze manier een optimaal fiscaal voordeel behaalt en tegelijkertijd extra zekerheid krijgt. Om er zeker van te zijn dat u altijd de juiste premies betaalt, werken wij samen met twee gerenommeerde maatschappijen: Unigarant en Helepolis.
Ik vraag het mij ook af Hoe liep dit nu af voor jullie - Kan ik nu bij unigarant terecht Of kan ik naar mijn € 162.50 fluiten na 5 jaar alles te hebben bewaardbert sitters schreef:Rena,
Vraag ik me ook af. Er hadden fietsers daar de fietsverzekering Fiets Comfort Plan lopen, maar nu is hun site www.fiets.com uit de lucht. Ook hun telefoonnummer 0514-560888 is afgesloten. Ik kan daar natuurlijk allerlei veronderstellingen aan verbinden, maar wellicht is de verzekering overgedragen aan een andere maatschappij en hebben die fietsers de adreswijziging gemist.
Vandaar mijn vraag.
Hallo Lindalindavandeloo schreef:hallo,
ook ik heb een fietsverzekering bij de nationale fietsgroep... fietscomfortplan. Weet iemand al iets meer over de "verdwijning" van deze groep?
hartelijk dank