Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ortlieb stuurtas monteren - Forum Wereldfietser

Ortlieb stuurtas monteren

In juli kocht ik bij Bever een Ortlieb stuurtas, model 2005. Gisteren wou ik ze monteren omdat ik er vrijdag mee wil vertrekken, maar dat bleek niet te lukken. Die dingen (hebben al die onderdelen een eigen naam) op het stuur zetten mbv de metalen draadjes is geen probleem, maar de tasdrager op die dingen vijzen lukt mij niet: de vijzen lijken niet lang genoeg te zijn en ik kan draaien zoveel ik wil, de tasdrager komt niet vast te zitten. Kan iemand mij zeggen hoe ik dit oplos?
Bedankt!

steven

Hoi,

Dan moet je het ijzerdraad 1x minder om je stuur winden. Dan lukt het vast wel. Soms is het inderdaad even prutsen voor je de bout in het draad hebt, maar het moet echt lukken zo.

Beste Johan,

bedankt voor de tip. Uiteindelijk is het me toch gelukt zoals het moet. De reden waarom het niet lukte was dat de vijsjes in de dingen die je op je stuur zet los zaten en naar achter geschoven waren, waardoor de vijs er niet aan geraakte. Eens de vijsjes waren vastgeplakt was er geen probleem meer.
Groet,

steven

Veel plezier van je nieuwe tas, en een hele goede reis!