Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Six Moon Designs Deschutes ultralight shelter - Forum Wereldfietser

Six Moon Designs Deschutes ultralight shelter

Een UL / ultralight shelter van Six Moon Designs. Maar 6 nachten gebruikt, onder normale omstandigheden waardoor het tentje er nu nog zo goed als nieuw uitziet. Gewicht van shelter/tent is nog geen 370 gram, materiaal is silnylon. Seamseal zelf gedaan. Effectief maar het zou een 2de keer mooier zijn gegaan :-). Hij is waterdicht, en dat is het belangrijkste!

Ik heb ook twee lichte Easton aluminium stokken erbij maar niet in de prijs inbegrepen. De grote stok is slechts zo'n 50 gram. Erg sterk! Het kleiner stokje weegt uiteraard minder en gebruik je om één van de zijkanten naar buiten uit te spannen waardoor je nog meer ruimte hebt in deze tent van maarliefst ruim 4 vierkante meter! (zie foto) Grote stok €12,50, kleine €7,50.
Ik heb ook nog een klamboe liggen, het Sea2Summit Nano Bug Net. Die mag er voor €15 bij als je wilt.

Voor meer info kijk je op de site van Six Moon Designs zelf. Ik verkoop zonder haringen, welke je zelf voor weinig geld en van laag gewicht kunt kopen via eBay bijvoorbeeld.

Ik verzend via TNT of Kiala, naar keuze. Verzendkosten voor kosten koper.

Afbeelding
Verkocht!