Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De mevrouw in kwestie was bovendien social media manager bij het bedrijf. Dan zou je toch iets minder naïviteit verwachten.Matthie9001 schreef:Waar het om gaat is dat ze de foto in social media, als profielfoto, etc. heeft gebruikt en het bedrijf kan schijnbaar eisen dat werknemers daar geen politieke statements maken.
Als dat zo is vind ik dat ze haar terecht hebben ontslagen. Naast dat ze prive en zakelijk blijkbaar niet kan scheiden, zet ze de opdrachten voor het bedrijf en dus ook het werk van haar collega's op het spel. Lijkt me niet verantwoord. Ik wens haar veel succes toe bij het vinden van een nieuwe baan.Casartelli schreef:De mevrouw in kwestie was bovendien social media manager bij het bedrijf. Dan zou je toch iets minder naïviteit verwachten.Matthie9001 schreef:Waar het om gaat is dat ze de foto in social media, als profielfoto, etc. heeft gebruikt en het bedrijf kan schijnbaar eisen dat werknemers daar geen politieke statements maken.
....Gelukt!willem.m schreef: ↑wo 08 nov, 2017 12:59Als dat zo is vind ik dat ze haar terecht hebben ontslagen. Naast dat ze prive en zakelijk blijkbaar niet kan scheiden, zet ze de opdrachten voor het bedrijf en dus ook het werk van haar collega's op het spel. Lijkt me niet verantwoord. Ik wens haar veel succes toe bij het vinden van een nieuwe baan.
Wat gaat de tijd snel (alweer twee jaar geleden...), en wat een goed geheugen heb je, Hans!javb2812 schreef: ↑do 07 nov, 2019 03:44....Gelukt!
https://nos.nl/artikel/2309339-vrouw-di ... itiek.html
Hans