Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Aevon UNO 100 trailer - Forum Wereldfietser

Gezocht: Aevon UNO 100 trailer

Beste Wereldfietsers :D ,

Ik ben op zoek naar een Aevon UNO 100 Trailer aangezien ik van Oost Nederland naar Zuid Frankrijk ga fietsen met mijn racefiets. Hiervoor ben ik dus specifiek op zoek naar deze Trailer ivm dat deze niet op m'n achteras leunt (zoals bijvoorbeeld een Bob Yak). Maar deze zit aan de zadelpen vast. Is er iemand die mij kan voorzien van een Aevon UNO 100 Trailer? Ik zou hem eventueel ook wel willen huren.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Arnold van Leeuwen :wink:
Is er niemand met een soortgelijke trailer hier op dit Forum? Ik kan geen andere zadelpen single wheel trailer vinden dan dit merk. Is er iemand die mij hieraan kan helpen?

Ik hoop dat iemand in het bezit is van deze trailer en hem eventueel wilt verkopen/uitlenen.

Met vriendelijke groet,
Arnold
Dus jij denkt dat het gewicht van die dissel niet op je achteras steunt?

Kijk eens naar de Burley Nomad. Meeste gewicht wordt daar door de wieltjes naar de aarde overgebracht, ipv naar je achteras.
Dag Gios, Bedankt voor uw reactie. Ik heb inmiddels een trailer gevonden. Geen Aevon maar een soort van Bob Yak. De Burley Nomad bedankt voor de tip maar dat is niet helemaal wat ik zocht ;-) haha... In ieder geval bedankt voor uw reactie.