Hallo reisgenoten, mag ik mij even voorstellen!
Mijn naam is Dilphien, 66 jaar,woonachtig in Z-Holland.
Ik heb mij op deze site gemeld met de hoop een leuke fietsmaatje tegen te komen.
Ik ben een fanatieke energieke fietser, altijd al op de fiets, wat ik heerlijk vind, en ook nog geniet van de natuur en de mooie plaatsen en leuke mensen die ik zoal onderweg tegen kom.
Maar nu met de deur in huis vallen:
Ik heb mijn oude fiets ingeruild voor een E-bicke,wat ik grandioos vind.
Mijn droomwens is altijd geweest een fietsvakantie , nu nog even door Europa te doen.
Alleen is maar alleen, en met 2 of meer geniet je optimaal... vind ik, dus ... mijn vraag is , is er een fiets fanaat die ook zo'n planning heeft, of interesse ???
Als, kunnen we afspreken boor nader ovrleg en verdere kennismaking .
Ik moet wel even zeggen dat ik een rit in gedachte had , van Ned-Duitsland ,Oostenrijk, Italië , de oversteek naar Griekenland, of richting Turkey.
Als je wat anders in gedachten heb, is dat bespreekbaar.
Hoop hier iemand te vinden voor dat de zomer voorbij is, zo niet , moet ik dat dan maar alleen doen...jammer dan.. lol
Kan je je erin vinden. Laat je mij het dan weten!!
Lieve fietsgroetjes,
Dilphien
Mijn naam is Dilphien, 66 jaar,woonachtig in Z-Holland.
Ik heb mij op deze site gemeld met de hoop een leuke fietsmaatje tegen te komen.
Ik ben een fanatieke energieke fietser, altijd al op de fiets, wat ik heerlijk vind, en ook nog geniet van de natuur en de mooie plaatsen en leuke mensen die ik zoal onderweg tegen kom.
Maar nu met de deur in huis vallen:
Ik heb mijn oude fiets ingeruild voor een E-bicke,wat ik grandioos vind.
Mijn droomwens is altijd geweest een fietsvakantie , nu nog even door Europa te doen.
Alleen is maar alleen, en met 2 of meer geniet je optimaal... vind ik, dus ... mijn vraag is , is er een fiets fanaat die ook zo'n planning heeft, of interesse ???
Als, kunnen we afspreken boor nader ovrleg en verdere kennismaking .
Ik moet wel even zeggen dat ik een rit in gedachte had , van Ned-Duitsland ,Oostenrijk, Italië , de oversteek naar Griekenland, of richting Turkey.
Als je wat anders in gedachten heb, is dat bespreekbaar.
Hoop hier iemand te vinden voor dat de zomer voorbij is, zo niet , moet ik dat dan maar alleen doen...jammer dan.. lol
Kan je je erin vinden. Laat je mij het dan weten!!
Lieve fietsgroetjes,
Dilphien