Ik heb het forum al bekeken en gezocht naar andere topics. Maar ik kom er toch niet helemaal uit. Ik wil een Travel Lite aanschaffen en twijfel over verzekering. Zeker nu ik wat vaker ook alleen op pad zal gaan, lijkt me dat toch handig.
allianz, unive en anwb hebben ook dekking tegen schade en dekken ook in buitenland. Er moet alleen een ART 2** slot op (dat is natuurlijk niks er moet ook een ketting bij maar dat is de eis)
Ik zei weinig verschillen tussen de dekking en vergoeding. Allemaal de eerste 3 jaar nieuwwaarde, al dan niet met prijsstijging verwerkt. De een met en zonder pechhulp (niet belangrijk). Diefstal uit dakdrager ook belangrijk maar zie ik ook wel terug
* Welke verzekering hebben jullie en wat waren de overwegingen?
* Welk slot past op een Travel Lite?
Dank voor het meedenken
allianz, unive en anwb hebben ook dekking tegen schade en dekken ook in buitenland. Er moet alleen een ART 2** slot op (dat is natuurlijk niks er moet ook een ketting bij maar dat is de eis)
Ik zei weinig verschillen tussen de dekking en vergoeding. Allemaal de eerste 3 jaar nieuwwaarde, al dan niet met prijsstijging verwerkt. De een met en zonder pechhulp (niet belangrijk). Diefstal uit dakdrager ook belangrijk maar zie ik ook wel terug
* Welke verzekering hebben jullie en wat waren de overwegingen?
* Welk slot past op een Travel Lite?
Dank voor het meedenken