Handig om er even bij te vermelden welke fietstocht: Langs Oude Wegen, Jacobsroute?Sykkelhus schreef:drie boekjes fietstocht Santiago de Compostella
25,= drie boekjes ex verzend kosten
boekjes zijn als nieuw
Carl
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Misschien kun je even vermelden van welk jaar de boekjes zijn?Sykkelhus schreef:drie boekjes fietstocht Santiago de Compostella (de route van schweeres)
25,= drie boekjes ex verzend kosten
boekjes zijn als nieuw
Kun je dat even uitleggen? Ik wil dit jaar van de route Langs Oude Wegen het stuk Orval (in België) - Rocamadour doen. Waar was het moeilijk om de weg te vinden? Ik vertrek graag voorbereid en weet liefst vooraf waar ik verkeerd ga rijden ...mijn ervaring is dat het zelfs mét het Santiago GPX bestand van de Europafietsers én de boekjes van Sweerman nog niet meevalt om de juiste weg te vinden in Frankrijk
Langs Oude Wegen ken ik nietderdekeer schreef:Kun je dat even uitleggen? Ik wil dit jaar van de route Langs Oude Wegen het stuk Orval (in België) - Rocamadour doen. Waar was het moeilijk om de weg te vinden? Ik vertrek graag voorbereid en weet liefst vooraf waar ik verkeerd ga rijden ...mijn ervaring is dat het zelfs mét het Santiago GPX bestand van de Europafietsers én de boekjes van Sweerman nog niet meevalt om de juiste weg te vinden in Frankrijk