Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle/ Steenwijk zondag 7 mei - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle/ Steenwijk zondag 7 mei

Zoals eerder aangekondigd gaat rondje Zwolle een keer vreemd.
Zondag 7 Mei vertrekken we om 10.00 uur vanaf station Steenwijk.
Jan vd Berg heeft een rondje gemaakt waarbij we door de mooie natuur rond Steenwijk fietsen. Volgens Jan pikken we de weerribben en zelfs een stukje Friesland mee.
Trein vanuit Zwolle komt ongeveer 20 minuten voor tien aan en de trein uit Leeuwarden rond kwart voor tien.

Gaat vast een prachtige tocht worden.

Tot de 7e.

Erik Veenstra
Erik dank voor de aankondiging.
Zoals belooft wordt het een rondje Steenwijk e.o.
We fietsen vanaf het station Steenwijk richting Steggerda. Van daar uit naar de linde dewelke we door natuurgebied de Weerribben volgen tot aan de driewegsluis (mogelijkheid voor koffiestop) Daarna via Ossenzijl door het natuurgebied naar Blokzijl tot aan Jonen waar we met het pontje oversteken richting Giethoorn.
Vervolgens via Giethoorn en de Auken terug naar Steenwijk. (Totaal ongeveer 75 km)
Het belooft tegen het weekend goed weer te worden dus ik zie jullie graag!

Jan
Als het maar niet te mooi wordt, krijgen we ze nooit meer terug voor rondje Zwolle :wink:
Weerbericht is goed. Heb je er wel een berg in zitten voor Hans?

Ik heb er al vast veel zin in.

Erik
Hallo,

Ik probeer er bij te zijn maar het hangt er van af hoe snel het schilderwerk gaat. :) Ik laat het zaterdagavond nog wel even weten.

Wellicht tot zondag!

Paul
He Paul,

Leuk dat je mogelijk meefietst. Schilderen kan altijd nog. Later kan je aan je kleinkinderen vertellen dat jij erbij was bij het legendarische formatloze rondje Zwolle/ Steenwijk :wink:

Erik
"Morgen schijnt in de ochtend in het noorden de zon flink".
Bron: weeronline.

Meestal hebben ze het mis als ze regen voorspellen bij rondje Zwolle, maar ik geloof ze nu op hun woord :)
Tot morgen in zonnig Steenwijk

Erik
Hallo,

Het verfwerk is opgeschoten en ik heb een nieuwe achterband. Ik ben er morgen bij :D

Groet,

Paul
Geweldig dat je mee gaat Paul!
Kun je ons mooi uit de wind houden :wink:

Jan
Jakkes, had echt zin om mee te gaan, maar ik kom niet onder een verjaardag uit.

Ik moet helaas overslaan :cry:
Ik denk dat ik er morgen om 10:15 ben. Het is of dat of drie kwartier te vroeg...

Groet,

Paul
Hey mensen,

Ik hoop dat iemand dit nog leest, maar het gaat mij helaas niet lukken om er bij te zijn. Ik had de website van de NS iets anders geinterpreteerd waardoor ik de aansluiting heb gemist en ik pas op zijn vroegst om 11:13 in Steenwijk kan zijn en dat wordt te laat. Ik heb de voicemail van Jan van de Berg al ingesproken.

Excuses en tot het volgende rondje!

(een zeer balende) Paul
Dag Paul, jammer dat je het rondje hebt gemist. Tenzij je niet van natuur houdt. Jan heeft ons namelijk een echt prachtig natuurrondje voorgeschoteld. EN dan ook nog mooi weer.
Wat kan Nederland toch mooi zijn.
Erik