Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] jaarpas canada nationale parken VERKOCHT - Forum Wereldfietser

[TKA] jaarpas canada nationale parken VERKOCHT

gekocht begin juli '06, niet ondertekend.

je krijgt er een overnachting op een camping in noord-oost Calgary bij
(alsje er in de buurt bent....)

nieuw ong 100 euri, nu 60 euri

Ik vind dit geen goed idee.
Van het geld dat je betaalt voor de pas wordt veel goeds gedaan. Daar heb je van genoten. Nu zal het systeem niet meteen in elkaar storten als anderen de pas gebruiken, maar als iedereen dit gaat doen.......denk aan de toekomst.
Betaal gewoon mee! Op de kosten van je totale vakantie moeten die kosten van de pas best te dragen zijn. Bovendien is de pas persoonlijk, en dus niet overdraagbaar.
natuurlijk worden er goede dingen mee gedaan!!
maar tsja.......ik heb deze pas alleen maar omdat hij net zo duur was als 10 dagen een dagkaart kopen. en laat ik er nou net 11 dagen geweest zijn! en ik kom er het komende jaar (juli 2007) niet meer terug.
en volgens mij zijn er genoeg wereldfietsers die fietsen met een laag budget....waarom zouden die er niet van mogen profiteren? je betaald immers ook al BTW etc...(in wereldfietser met laag budget niet zo veel dan)

dat hij niet overdraagbaar zou zijn is onjuist, de handtekening is niet geplaatst......, bij mij is dat nooit gedaan en ook nooit gecontroleerd.
als je een jaarpas in de VS koopt moet je gelijk een handtekening zetten en dat wordt ook gecontroleerd!

hallo,

in een eerder draadje heb ik gezegd dat fietsers deze pas NIET nodig
hebben. en zoals je zelf al zegt wordt er ook niet op gecontroleerd.
ze vinden zelf al dat je een steentje bijdraagt als je met de fiets komt.
hoe kom ik aan deze wijsheid: van een ranger in het visitor centre van
Banff.

het is dus niet nodig een pas aan te schaffen en dan zeker niet aan
een fietser te verkopen.

sorry voor je maar dat was realiteit in 2005

veel plezier

hans stalpers