Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Gelukkig zijn er ook zat mensen die inzien dat dit grote onzin is en vrolijk met een racefietsje over de wereld fietsen. Op dit forum kom je ze alleen niet snel tegen (en al helemaal niet onder de veelschrijvers) maar daar moet je je niks van aantrekken. Ik fiets iig heel wat af op een eenvoudig alu racefietsje met sexy Zonda wielen en exotische spaken. En niks handgespaakt door een nederlandse wielbouwer want gelukkig is de wereld groter dan Groningen. Het voorwiel heeft 16 spaken, het achterwiel maar liefst 21 , de bandjes zijn 28mm en de bagage is meestal 8-12kg. En dat is incl. tassen, tent, winterslaapzak plus veel kleding en voedsel want ik fiets vnl in noord Scandinavie en ben een wildkampeerder. Maar 15kg bagage is ook geen probleem, als je maar doortrapt want anders val je om.Marjoo91 schreef: Ik weet dat er best wat mensen zijn die vinden dat als je echt lange tochten wil maken, je dit beter niet op een racefiets kan doen. Echter heb ik op dit moment niet de intentie een andere fiets aan te schaffen. Maar ik wil gewoon graag weten wat de mogelijkheden eventueel zouden zijn, of dat ik dan rekening moet houden met hotel overnachtingen oid.
Yep, de beste tip die er is. Gewoon niet moeilijk doen en lekker fietsen.timvanveen schreef:Neem gewoon zo min mogelijk mee. En stop je geld niet in meer materiaal maar in vrije dagen. Tentje, matje slaapzak, schoon shirt en onderbroek, met vijf kilo kom je een heel eind. De beste fiets is de fiets die je al hebt.
Ha, had net gekund! Campagnolo zegt nl over hun wielen (dus ook de Zonda's):Anders schreef: Moet erbij zeggen dat ik bij mijn eerste reis tegen de 100kg was, dus met een sexy Zonda-wiel met 16 spaken was ik waarschijnlijk tegen het einde van de straat al door m'n hoeven gezakt
Maar jouw wielen zijn ook sexy met die hoge velg hoor, net een tikkie anders is net iets mooier.All Campagnolo wheels are constructed to meet the highest standards of resistance and durability. If you weigh over 109 kg/240 lbs we advise you not to use this product.