Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 2 weken Fietsen augustus 2017 - Forum Wereldfietser

2 weken Fietsen augustus 2017

Hallo!

Aankomende zomer heb ik het plan om naar Skagen (Denemarken te fietsen) vanuit Nederland.
Daarvoor ben ik (vrouw 23 jaar) op zoek naar een fietsmaatje die graag mee zou willen.

Mijn fiets ervaring is; een enkele reis Nederland-Parijs (580km) en de gehele Limes route (zwarte zee Roemenië) met een extra stukje naar Bucharest (4000km).

Als je dit leuk lijkt kom ik graag met je in contact om te kijken of onze voorkeuren op elkaar af te stemmen zijn.
Ik sta ook open voor andere mooie fiets plannen midden augustus 2017.

Groetjes!
Dag Annelotte,

Iets dergelijks lijkt mij ook leuk en ik zoek ook een reisgenoot voor een fietsvakantie. Ik neig zelf naar iets van de Hanzeroute 2 in Oost Duitsland. Ik heb veel routes gefietst van Recreatief Fietsen. Maar ik sta open voor allerlei fietsroutes van gemiddeld niveau, met tentje en onderweg ook leuke dingen bezoeken.

Ik ben Casper en 32 jaar oud. Ik heb al een aantal fietsvakanties gedaan met wisselende reisgenoten, vorig jaar Fietsen rond het Kanaal 1 in Engeland. Dat was best pittig!

Groet, Casper