Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paar weken rondtrekken in zuid Europa of Noord Afrika? - Forum Wereldfietser

Paar weken rondtrekken in zuid Europa of Noord Afrika?

Hallo fietsliefhebbers,

Wat leuk dat ik dit forum heb gevonden. Ik loop al een tijdje rond met plannen om een lange fietstocht door Azië of Zuid Amerika te gaan maken. Gelukkig zijn er meer mensen met maffe ideeën ;-)

Ter voorbereiding lijkt het me wel leuk om in maart/april/mei een paar weken rond te fietsen in een wat warmer land. Iemand zin om mee te gaan?

Ik ben een fanatiek mtb-er maar heb geen ervaring met fietsreizen. Veel kilometers maken is geen probleem, maar een beetje genieten onderweg vind ik ook leuk. Luxe vind ik niet zo belangrijk, een beetje contact met lokale bevolking des te meer.
Ik ben 34 jr en zoek iemand waar het een beetje mee klikt, leeftijd of geslacht maakt me niet zoveel uit.

Als je plannen hebt die iets met fietsen te maken hebben en ze zijn een beetje vreemd of extreem dan hoor ik het graag!
Hallo Geert,

Ben je inmiddels al vertrokken op de fiets?

Ik ben ook van plan om voor langere tijd een fiets reis te gaan maken en ik wil in de meivakantie (laatste week april en eerste week van mei) een oefen rondje ergens gaan maken.

Ik heb fiets ervaring (wielrennen, en ik heb geen auto dus ik zit altijd op fiets overal heen) maar ook nog nooit met de fiets echt een trektocht gemaakt. (wel lopend door de bergen overigens) Het lijkt me heel leuk om dit eens te gaan ervaren en ik wil graag met iemand samen gaan fietsen. Ik heb in de afgelopen jaren alle uitrusting al bij elkaar gespaard.. nu nog de plannen concreet gaan maken en gaan.. :)

Ik heb niet echt extreme ideeën (al heb ik echt geweldige boeken gelezen over wereldreizen op de fiets en droom ik daar ook wel eens van) eerst maar eens een eerste tocht gaan maken dacht ik zo

Ik ben 27 en een duursporter / buitenmens / natuurliefhebber / sporter, en ik hou van reizen en nieuwe mensen leren kennen en van op reis contact maken met de lokale bevolking

Mocht je nog iemand zoeken voor een oefenrondje eind april / begin mei hoor ik het graag,

Groetjes, Nienke