Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Uitrusting - Forum Wereldfietser

Uitrusting

Te koop:Zgan. Eped Downmat 7 Nieuwprijs €199 voor €45.
Pb
Ypuh schreef:Pb
Ja, dat weet ik wel. Gewicht is 8.55 gram en de pak- maat is 23 lang en 16 breed
Kleur : zwart
Lengte:183 en 52 breed.
M V G Emmie
Mocht het met bovenstaande geïnteresseerde niets worden, lijkt t mij wel een mooie vervanger voor mijn Synmat met loslatende lijmranden, en neem ik 'm graag over.
wel 2x zo zwaar :D .
Bedankt Emmie.

Ik ben inderdaad opzoek naar het model van 400-500 gram en 197cm lang (dat zal de Synmat dan wel zijn).
Jurr schreef:Mocht het met bovenstaande geïnteresseerde niets worden, lijkt t mij wel een mooie vervanger voor mijn Synmat met loslatende lijmranden, en neem ik 'm graag over.
Heb je al contact gehad met Exped om te kijken of hij onder garantie kan worden vervangen? Ik heb goede ervaring daar mee - ook buiten de garantietermijn.
Bert van Sprang schreef:wel 2x zo zwaar :D .
De mijne is een 9LXW of zoiets, dus dik over de kilo ;-)
Alpineflower schreef:
Heb je al contact gehad met Exped om te kijken of hij onder garantie kan worden vervangen? Ik heb goede ervaring daar mee - ook buiten de garantietermijn.
Staat op de planning, maar een tweede die nog lichter is dan m'n huidige is ook wel handig. :-) En waar dat bonnetje na 2 verhuizingen gebleven is van m'n Synmat...

@ TopicStarter: PB terug :-)
Verkocht, mag op slot