Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop: Uniek Grand Bois Randonneur stuur, nieuwstaat - Forum Wereldfietser

Te Koop: Uniek Grand Bois Randonneur stuur, nieuwstaat

Te Koop: Uniek Grand Bois Randonneur stuur, nieuwstaat

Prettig stuur, geliefd over de hele wereld, aanbevolen door Randonneur goeroe Jan Heine

1x gemonteerd en getest. Geen zichtbare gebruikssporen, op de plek van de stuurpen na (lichte gebruikssporen, je ziet dat het een keer gemonteerd is, maar zeer minimaal). Dat is uiteraard niet zichtbaar als het stuur incl stuurpen gemonteerd is.

Meer info:
https://janheine.wordpress.com/2014/04/ ... us-curves/

42 cm C-C

Prijs 60 euro.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mooi materiaal. Zelf heb ik niet direct interesse, maar ben wel benieuwd naar waarom het je niet beviel. Moet behoorlijk tegen zijn gevallen om het na een korte test al weg te doen?
Verwijderd.
Van ervaren gebruikers zou je toch verwachten dat ze heel goed snappen dat een stuur erg persoonlijk is... :) Na het testen van verschillende sturen, heb ik mijn persoonlijke voorkeur voorlopig gevonden.

Ik snap echter goed waarom mensen dit een prettig stuur vinden, zeker als je vooral rijdt met de handen net achter de remhoedjes in een zit die wat meer rechtop is. Persoonlijk ben ik een racefiets gewend en prefereer uiteindelijk toch een gewoon klassiek racestuur. Misschien dat ik daar na een tocht van 200 km anders over ga denken ;)

Zeker het proberen waard!
Je hebt gelijk, het is een persoonlijke voorkeur. :)
Nu ben ik met al dat fraaie materiaal wat je uittestte wel een beetje nieuwsgierig naar je fiets.
detrage schreef:Je hebt gelijk, het is een persoonlijke voorkeur. :)
Nu ben ik met al dat fraaie materiaal wat je uittestte wel een beetje nieuwsgierig naar je fiets.
Van Herwerden Roadmaster
Nu 55 euro!

Stuur is spiksplinternieuw!
*schop*

Erg mooi stuur mensen!
Hi Fongie

Ik vroeg me af of je het stuur nog hebt en welke stem diameter het is. Het lijkt mij het proberen waard voor mijn fiets!

Hoor graag van je.