door
JanH » ma 05 sep, 2016 09:30
Dag Inge,
Ik heb je blog gelezen. Is prettig leesbaar, en veel mooie foto's. Complimenten daarvoor. Wat ik ook prettig vind is dat je aangeeft hoe je bij je startplek bent gekomen en hoe de weg naar huis ging. Vaak zie je dan niet op blogs. Ook geef je vaak aan of een camping de moeite waard is. Wat ik ook mooi vind is dat je op het einde nog een reflectie hebt, leerzaam.
Je vroeg wat tips mbt jouw blog.
Ik vind de opzet van veel blogs met de meest recente bovenaan en de oudste onderaan in zoverre storend dat ik op de iPad eerst langdurig moet scrollen voordat ik kan beginnen met lezen.Verder moet je als je een dag leest naar beneden lezen en vervolgens naar boven scrollen voor de volgende dag. Een dergelijke opzet van een blog werkt wel als je dagelijkse volgers hebt, maar als iemand later een blog wil lezen vind ik deze opzet lastig. Deze blog heeft wel een index per dag maar die zit wat verstopt, kan deze ook in de rechterkolom komen, in plaats van de keuze per maand?
Ik heb zelf een blog bijgehouden (jan-fiets.blogspot.nl) die begint met een index als hoofdpagina. Nadeel is dat het laden wat langere duurt.
(Denk dat je ook nu nog even naar je blog moet kijken want 20 juli staat helemaal boven aan.)
Daarnaast mis ik, maar misschien is dat man eigen, per dag even kort waar je begonnen bent, waar je geëindigd bent en hoeveel km je hebt gefietst, en als het kan, een plaatje van de route.
Mooi dat je je paklijst hebt gedeeld. Heb je ook een overzicht wat je in welke tas hebt gedaan?
Hoop dat je er wat aan hebt. Nog bedankt voor het delen van je blog.
-Jan