Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jongeren(17-23) aanwezig? - Forum Wereldfietser

Jongeren(17-23) aanwezig?

Mijn naam is Thijs en ik ben nog niet zo lang actief op dit forum en ik vroeg mij af of er nog andere jongeren (17-23) aanwezig zijn op dit forum. Ik hoor graag van jullie!
Thijs,

Die zijn er wel, maar je ziet ze niet zoveel. Ze hebben een eigen FB groep die voor de communicatie gebruikt wordt. Welke weet ik niet zo, want ik val niet in de doelgroep. Zoek even op het forum of vraag even via een PB aan paul1987. Die houdt zich ermee bezig.

En los daarvan hoop ik dat je ook het forum blijft bezoeken. Dat haalt de gemiddelde leeftijd wat naar beneden :wink:
Goh die groep is toch voor mensen -35 jaar? Ik zie dat mijnheer Picard (volgens eigen zeggen van 64') er ook in zit :? Heb die scheiding van twee WF Facebook groepen altijd al absurd gevonden maar nu helemaal. :lol:
Wit schreef:Goh die groep is toch voor mensen -35 jaar? Ik zie dat mijnheer Picard (volgens eigen zeggen van 64') er ook in zit :? Heb die scheiding van twee WF Facebook groepen altijd al absurd gevonden maar nu helemaal. :lol:
+1
Om een of andere reden kan ik ook als niet-lid een aantal leden van deze groep zien, heb ik net ontdekt. Er zitten nog (veel?) meer lui in die groep die beslist geen 35 meer zijn!
Van onze voorzitter en een coördinerend bestuurlid kan ik het me voorstellen dat die in deze groep zitten om e.e.a. in de gaten te houden, maar voor de anderen vraag ik me af wat ze er doen. :shock:
Hoi Thijs,

Zoals al gezegd wordt zijn er zeker meer jongelui binnen de vereniging. Als je facebook hebt kan je jezelf aanmelden voor de groep "wereldfietser 1835". We zullen je dan toevoegen aan de groep. Tot nu toe hebben zich meer dan 400 mensen aangemeld.

@ offtopic. Het toelatingsbeleid van deze facebookgroep is niet enorm streng, dus er glipt ook weleens iemand van 35+ doorheen. Het gaat puur om het vindbaar maken van leeftijdsgenoten voor jongelui, wat de facebookgroep goed mogelijk maakt.

Groeten,
Jaron
De discussie over het toegangsbeleid hoort ook niet in dit topic thuis. Graag die in een ander (eigen) topic voeren. Of nog beter, praat er eens met de groep jongeren over.
Ik denk dat de vraag van Thijs inmiddels al beantwoord is.
Dat is al eens gebeurd moderator, bij het opstarten van de groep. De uitkomst hiervan maakte dat ik verbaasd over de leden reageerde :wink:

@Thijs - naast jongeren in het forum kan je ze ook live treffen. Er worden namelijk ook jongerenweekenden georganiseerd. Zie de agenda. Maar ik zag ook een aantal jonge gezichtjes bij de laatste gemengde WF bijeenkomst. Zie de agenda 8)

Veel fietsplezier!
Bedankt voor jullie reacties! :D
Laat ik dan maar reageren. Ik ben 19