Additionally, paste this code immediately after the opening tag: burley bee, solo of delight? - Forum Wereldfietser

burley bee, solo of delight?

Ik zou graag een fietskar van burley aanschaffen. De Bee lijkt te voldoen aan mijn eisen. Ook voor fietsvakantie in Frankrijk al eens eentje gehuurd met veel plezier. Het is echter wel de goedkoopste uitvoering. Het verschil lijkt vrnl in de kunstof versus metalen wielen te zitten. En de extra (onnodige?) 'features'.

Kan iemand mij uit eigen ervaring overtuigen van de aanschaf van de Bee, Delight danwel Solo ?

Wij hebben zeer goede ervaringen met de d'Lite. Toen wij hem kochten, bestond de Bee nog niet, dus die hebben we niet overwogen. De Solo is ook een prachtige kar, verschilt niet zoveel van die van ons, maar er kan maar één kind is. Voordeel is natuurlijk dat ie wat smaller is.
Hoewel onze kinderen vrijwel nooit samen in de kar hebben gezeten (ze schelen 4,5 jaar), vind ik een 2-persoons kar toch wel heel handig. Je kunt eenvoudig eens een vriendje meenemen (als ze eenmaal naar school gaan, gebeurt dat regelmatig).

Heb je al eens gekeken op www.fietsenmetkinderen.info? Hét trefpunt voor vakantiefietsende ouders. Je vindt er ondermeer informatie over fietskarren én ervaringen van andere ouders met diverse typen (maar ook over andere soorten fietsmateriaal, tenten, reisverslagen etc. etc.).

Groeten en succes,
Sandra