Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vakantiefiets te koop - Forum Wereldfietser

Vakantiefiets te koop

Hallo,
Wegens omstandigheden bied ik mijn vakantiefiets te koop aan. Maat 19 inch.
Het betreft een stalen frame van Trek, type 930 singletrack. dit is nog het frame welke in de USA is gemaakt van Tange buizen. Frame is in zeer goede staat en de kleur is groenpaars.
Verder is de fiets dit jaar geheel nieuw opgebouwd dus alle onderdelen zijn up to date, behalve de remmen. Die zijn van magura, type raceline en is een wat ouder model.
Verder specificaties: geheel nieuwe XT groep. Nieuwe XT velgen, 40 spaaks, met Exal velgen. Nieuwe Magura Vidar voorvork met lock out en voorzien van tubus swing drager. Ook achter een nieuwe tubus cargo drager. WTB greaseguard balhoofd met Syntace VRO stuurpen en stuur. Ritchey comp zadelpen en Schwalbe Marathon XR banden. Zoals gezegd is alles nieuw en is er ongeveer 1600 km mee gefietst.
Vraagprijs???? 800 euro???? Voor een fotootje of interesse graag even bellen daar ik geen foto kan bijplaatsen. Ik kan hem je wel toemailen.
Tel 06-10988458

Ik zou graag een foto van de fiets willen hebben mail maar naar jeroenroos@gmail.com

Bedankt

ik zou ook graag een foto willen zien... ik ben erg geintresseerd.
scrumble@fqn.nl